Automobil donosi osjetno osvježen vanjski dizajn, velike promjene u unutrašnjosti, bolju aerodinamiku i veći doseg
Tesla je noćas nenajavljeno objavila fotografije i objavila prve podatke svojeg temeljito redizajniranog Modela 3. Razlog za iznenađujuću premijeru je vjerojatno bilo "curenje" službenih fotografija nekoliko sati ranije na internetu.
Obnovljeno izdanje najprodavanije električne limuzine na svijetu donosi znatno osvježen vanjski dizajn, promjene u unutrašnjosti, bolju aerodinamiku veći doseg i smanjenu potrošnju.
Teslin Model 3 je imao dizajn koji nije brzo stario, no nakon šest godina bilo je krajnje vrijeme za neke promjene. Kako to obično biva kod redizajna, najveće modifikacije su napravljene napravljene sprijeda. Prednji dio je dobio vidljivo tanja i modernija LED svjetla s integriranim dnevnim svjetlima. Odbojnik je osjetno promijenjen te je sada oštrijih i "čišćih" linija s izraženijim otvorom na donjem dijelu.
I stražnji dio je potpuno promijenjen s novim modernijim svjetlima u obliku slova C, a odbojnik izgleda agresivnije s donjim dijelom crne boje koji nalikuje na svojevrsni difuzor. Na boku nije mnogo toga mijenjano, auto je dobio nove naplatke dimenzija 18 i 19 inča. Tu su i dvije nove boje. Rezultat svega ovoga je automobil koji je prepoznatljiv, ali bi zbog opsežnih promjena sprijeda i straga lako mogao proći pod potpuno novi model. Kao rezultat svih promjena automobil je sada za tri centimetara duži (472 cm) i 2 mm niži zbog toga što je razmak od tla smanjen za upravo toliko.
Promjene u unutrašnjosti na prvi pogled nisu velike, ali ih ima mnogo. Minimalistički koncept i dizajn su zadržani, odnosno dignuti su na još višu razinu. I dalje nema klasičnih instrumenata iza upravljača koji je potpuno redizajniran te je dobio dodatne funkcije. Na njemu su sada tipke za pokazivače smjera te prečac za upravljanje brisačima što je eliminiralo potrebu za lijevom ručicom iza volana. Nema više ni desne ručice jer su komande za mjenjač prebačene na središnji zaslon osjetljiv na dodir. Ostaje pitanje koliko će se kupcima svidjeti ova nova rješenja kakva ne nudi nitko drugi u automobilskoj industriji.
Među daljnjim novostima valja istaknuti da putnici straga dobivaju dobivaju 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir na kojem mogu prilagoditi postavke klime i pristupiti raznim funkcijama za zabavu. Središnji prednji infotainment zaslon sprijeda je narastao sa 15 inča na 15,4 inča i ima tanje okvire. Tu je i novo ambijentalno osvjetljenje, nove su i obloge vrata, a promijenjena su i sjedala te su ona prednja od sada klimatizirana (ventilirana). Kupci također mogu naručiti novi Model 3 s poboljšanim zvučnim sustavom sa 17 zvučnika. Što se prostranosti u kabini tiče nema promjena, no Tesla je nekako uspjela povećati prtljažnik čiji je obujam sada 594 litara (ranije 561 litra).
Zbog bolje aerodinamike, odnosno poboljšanja koeficijenta otpora zraka s 0,23 na 0,219, i drugih manjih promjena Tesla se vali povećanim dosegom za 11 do 12 posto. Novi Model 3 Standard Range sa stražnjim pogonom može prijeći do 554 km prema WLTP ciklusu, dok doseg modela Long Range s pogonom na sve kotače iznosi čak 677 km. Standard Range može postići 100 km/h za 6,1 sekundu, dok Long Range sa svoja dva elektromotora može postići istu brzinu za samo 4,4 sekunde. Podaci za Model 3 Performance još nisu objavljeni.
Prodaja redizajniranog Modela 3 trebala bi započeti tijekom studenog, a već su objavljene i cijene za Hrvatsku. Standard Range Model može se naručiti za 41.990 eura, a moćniji Long Range košta od 49.990 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.