Početna Auto 3207 pregleda

Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto

Citroën C3
Vidi galeriju 1/9
Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto

Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor

Citroën je opet na tragu avangardnog dizajna, kojim se proslavio. Novi C3 je bez sumnje originalan gradski auto, vrlo hrabar i drukčiji od svih drugih. Od konkurencije se ističe neobičnim futurističkim, a opet skladnim i simpatičnim izgledom koji upotpunjavaju plastične obloge oko blatobrana i pragova te Airbump (štitnici na karoseriji), simpatična ideja preuzeta s C4 Cactusa.

Citroën C3  | Author: Marko Prpić/PIXSELL foto: Marko Prpić/PIXSELL

Osim što vizualno ističu, C3 štite od toliko čestih gradskih ogrebotina i udubljenja na karoseriji. Dobra vijest za one kojima se ovaj detalj na sviđa je činjenica da su Airbumps u ponudi tek od top paketa opreme, a na našem testiranom oni su bili dio dodatne opreme. Unutrašnjost je originalna i dopadljiva poput vanjštine, a unatoč tome što je C3 s 399 cm jedan od manjih automobila u klasi, ima vrlo mnogo mjesta. I prtljažnik je s 300 litara sasvim dovoljan. 

Citroën C3  | Author: Marko Prpić/PIXSELL foto: Marko Prpić/PIXSELL

U testnom automobilu je ugrađen najsnažniji motor u ponudi, dizel s 99 KS. Zbog toga su performanse odlične, ubrzanje od 100 km/h blizu 10 sekundi je odličan rezultat, a i maksimalna brzina je vrlo visoka. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor, dok će se sportski orijentirani vozači morati naviknuti na nešto izraženije naginjanje u zavojima. No to naginjanje samo zavarava jer u vožnji, čak i kad pretjerujete, C3 je izuzetno stabilan i sposoban. Isprobali smo to i u ekstremnim uvjetima centra za sigurnu vožnju i ugodno se iznenadili.

Citroën C3  | Author: Marko Prpić/PIXSELL foto: Marko Prpić/PIXSELL

Jedino na čemu bi Citroën mogao još poraditi je ručica mjenjača, koja i dalje ima nešto duži i mekši hod od prosjeka. Upravljač je dovoljno izravan i precizan. Oduševljava potrošnja. Na testu smo trošili okruglih 5 l/100 km u gradu te samo 4,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji. Testirani model nije jeftin, no valja napomenuti da je prepun dodatne opreme, što mu podiže cijenu za oko 20.000 kuna. Uzmemo li to u obzir, C3 je svojom cijenom na razini prosjeka klase. Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil.

Citroën C3  | Author: Marko Prpić/PIXSELL foto: Marko Prpić/PIXSELL

Testirani Citroën C3 Feel BlueHDi 100 u opremi ima automatsku klimu, alunaplatke 16”, 7” zaslon, parkirne senzore, Airbump i plastične obloge...

Tehničke karakteristike
Citroën C3 Feel BlueHDi 100
masa 1090 kg
dimenzije  399x174x147 cm
obujam 1560 ccm
snaga 73 kW/99 KS
ubrzanje (0-100 km/h) 10,6 s
najveća brzina 185 km/h
potrošnja 3,7 l /100 km
cijena 132.283 kn (testni model)
113.900 kn (bez doplata)

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.