Ova limuzina je privukla mnoge pljačkaše jer je bila znatno brža od svih policijskih vozila, bez problema u nju stane petero ljudi, a prtljažnik je dovoljno velik da u njega stane cijeli plijen
Nakon što je Omega osvojila titulu Europskog automobila 1987. godine, Opel je odlučio napraviti 'paprenu izvedbu', u suradnji s Lotusom. Kao baza izabran je Opelov 3,0-litreni atmosferski redni 'šestak', koji je korišten u modelima GSi, a onda je Lotus povećao kubikažu na 3,6 litre dvama turbopunjačima Garrett T25.
Rezultat je vrijedan svakoga divljenja, jer je modificirani motor razvijao čak 382 konjske snage i 568 Nm okretnoga momenta. Tu su još i brojne promjene na šasiji i ovjesu pa je Lotus Omega postao najbrža limuzina 80-ih i 90-ih godina prošloga stoljeća, koja je privukla i mnoge pljačkaše da odaberu upravo ovo vozilo za prijevozno sredstvo, jer je tada automobil bio znatno brži od svih policijskih vozila, bez problema se petero ljudi smjesti u unutrašnjost, a prtljažnik je dovoljno velik da u njega stane cijeli plijen.
Opel Lotus Omega se zbog takvih problema prestao proizvoditi nakon samo 950 proizvedenih primjeraka, a s obzirom na to da su mnogi u međuvremenu razbijeni ovaj auto je danas postao pravi raritet i vrijednost mu stalno raste. Začudili smo se kada smo primijetili da su se odjednom pojavila čak tri primjerka Lotusa Omege na britanskoj aukciji Silverstone Auctions Retro Sale.
S obzirom na raznoliko stanje, procjenjuje se da će svaki postići cijenu između 30 i 40 tisuća funti, odnosno 250 i 340 tisuća kuna, a prema mnogima, vrlo je vjerojatno da nikada više nećemo doživjeti da se tri ovakva primjerka nađu jedan pored drugog na aukciji.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
b3ffce2fd3184654b2fd98b47ce989fd9481813b
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.