Iako je formalno riječ o redizajnu, Outlander PHEV donosi obilje novosti. Imeđu ostaloga, potpuno je promijenjen i pogonski sustav
Dugo trajanje punjenja baterije i mali doseg jednim punjenjem i dalje su najveći problem električnih automobila pa se onima koji žele iskusiti sve čari vožnje na struju a da ne žrtvuju većinu praktičnih prednosti automobila s konvencionalnim pogonskim sustavima kao logično rješenje nameću plug-in hibridi. A u ovoj kategoriji vozila među one s najviše iskustva spada Mitsubishi.
Outlander PHEV jedan je od prvih automobila ove vrste na svijetu, a nova generacija koja je danas predstavljena hrvatskoj javnosti je, bez pretjerivanja, jedan od najrafiniranijih automobila ove vrste na svijetu. Taj dojam smo dobili nakon prvih stotinjak kilometara testnih vožnja brdovitim predjelima, na otvorenoj cesti, autocesti i u gradskim gužvama. Na tako zahtjevnoj dionici uz oštriji stil vožnje potrošnja je bila samo 4,1 l/100 km, a neki novinari koji su se zaista trudili smanjiti potrošnju ostvarili su i manje od 2,5 litara benzina na 100 kilometara.
Promjene dizajna Outlandera PHEV-a u odnosu na prethodni model su diskretne. Novi su neki karoserijski detalji, svjetla, naplatci i boje, a unutrašnjost je, između ostaloga, dobila nov dizajn instrumenata.Prava revolucija dogodila se u vezi s pogonskim sklopom - potpuno je promijenjen. Umjesto 2-litrenoga motora auto sada pogoni 2,4-litreni rafinirani benzinski motor koji ima više snage i momenta nego motor u prethodniku. Uz njega tu su i dva jača električna motora i baterija s većim kapacitetom nego u prethodnika. Zahvaljujući svemu tome novi Outlander PHEV radi mnogo uglađenije, mirnije i tiše, neusporedivo bolje nego prethodni model.
Benzinski motor ima 135 KS, a električni razvijaju 82 i 95 KS. Ukupna snaga sustava je 225 KS no performanse to ne odaju. Ubrzanje do 100 km/h traje 10,5 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 170 km/h. Na našemu tržištu nude se dvije verzije Outlandera PHEV. U kombinaciji s opremom Intense stoji 312.900 kuna, a top model Premium košta 362.900 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.