Početna Auto 2003 pregleda

U Hrvatsku je stigao Isuzu D-Max. Ovo su svi detalji i cijena

FOTO: Dubravko Kolarić

D-Max je tipični pick-up srednje klase koji će konkurirati modelima kao što su Ford Ranger i Volkswagen Amarok

Japanski proizvođač Isuzu već godinama nije prisutan na hrvatskom tržištu sa svojim osobnim vozilima, no od prije nekoliko godina putem tvrtke Auto Hrvatska na našem se tržištu prodaju Isuzu Kamioni. No od sada se putem iste tvrtke ponudi pridružio i jedan mnogo manji model - pick-up kamionet Isuzu D-Max. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Isuzu svoje pick-up automobile proizvodi od 1961. godine i izuzetno je cijenjen u tom segmentu. Model D-Max na tržištu je od 2002. godine, a verzija koja je sada stigla u Hrvatsku je model treće generacije koji je krajem prošle godine prošao kroz detaljni redizajn. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

D-Max je tipični pick-up srednje klase koji će konkurirati modelima kao što su Ford Ranger i Volkswagen Amarok. Kao što ej to uobičajeno u automobilima ove klase, nude se različite verzije, od Single s dva sjedala i velikim teretnim prostorom, preko Space koja nudi 2+2 sjedala i dvoja vrata do najveće Crew izvedbe s pet sjedala i četverim  vratima. Najveće verzije  Space i Crew dugačke su 528 cm, široke 187 cm i visoke 179 cm. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

S posljednjim redizajnom D-Max je dobio novi, robusniji dizajn i poboljšanu tehnologiju. Prednji dio ima upečatljivu veliku masku i oštra svjetla, a straga su zanimljiva "trostruka" LED svjetla. U unutrašnjosti, Isuzu se fokusira na udobnost i funkcionalnost. Top verzija ima 9-inčni infotainment zaslon i novi 7-inčni digitalni zaslon za instrumente. Praktični detalji uključuju USB-C priključke i podlogu za bežično punjenje mobitela ispred velike klasične ručice mjenjača. Okretne kontrole za glasnoću i odabir postaja ispod infotainment sustava i fizičke kontrole klime osiguravaju intuitivno upravljanje najvažnijim funkcijama. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Poput svojih konkurenata D-Max nudi vrlo dobre terenske sposobnosti, a tu je i "Rough Terrain Mode" posebno razvijen za zahtjevne terene. Ciljana raspodjela okretnog momenta optimizira trakciju u ekstremnim uvjetima kao što su blatne ili kamenom prekrivene ceste. U kombinaciji s mehaničkom blokadom stražnjeg diferencijala, to omogućuje još bolju kontrolu vožnje i stabilnost izvan ceste. Vozač može birati između 2H, 4H i 4L načina pogona. Prilazni kut automobila je 30,5°, dolazni kut 24,2°, a kut nalijeganja je 22,9°. Isuzu ističe i veliki kapacitet vuče prikolice mase do 3500 kilograma, dok je nosivost automobila 1000 kilograma.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Što se tiče pogona, u ponudi je samo jedan motor, 1,9-litreni dizelaš s četiri cilindra koji razvija snagu od 164 KS i maksimalni okretni moment od 360 Nm. Motor ispunjava Euro 6e normu, a potrošnja goriva po WLTP-u iznosi 8,9 l/100 km. Motor je serijski uparen s automatskim mjenjačem koji ima pest stupnjeva prijenosa. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Novi Isuzu D-max se nudi u kombinaciji s devet vanjskih boja i četiri paketa opreme. U osnovnoj opremi donosi klima uređaj, kameru za vožnju unatrag, električno namjestivo vozačevo sjedalo, handsfree ključ i dodirni zaslon od 8 inča, između ostaloga. S druge strane top verzija ima dodirni zaslon od 9", kombinirane digitalno-analogne instrumente sa zaslonom od 7", grijana sjedala, automatsku dvozonsku klimu, aluminijske naplatke do 18"...

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Najjeftiniji D-Max u ponudi je je trenutačno verzija sa Space (2+2) kabinom koja košta od 42.460 eura sa svim davanjima. Verzija Crew s pet sjedala u osnovnoj opremi košta od 47.850 eura, a najskuplji model u ponudi je Crew s Nitro Sport top paketom opreme za 57.490 eura. Verzija Single s jednostrukom kabinom će se u ponudi naći od lipnja. 


 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.