Početna Auto 429 pregleda

U Hrvatsku stigao duhovni nasljednik Fiće, novi Fiat 600 Hybrid

FOTO: Fiat

Što se tiče pogona, riječ je poznatom Stellantisovom sustavu koji već koriste mnogi automobili drugih marki

Otprilike pola godina nakon što je novi električni Fiat 600 stigao na Hrvatsko tržište sada mu se pridružila i osjetno jeftinija verzija s blagim hibridnim pogonom. 

Author: Fiat foto: Fiat

Veliki je to brat modela 500, te duhovni nasljednik prvog Fiata 600, koji je na našim prostorima stekao slavu kao Zastava 750 ili Fićo. Također, ovo je prvi novi tipični gradski automobil kojeg je Fiat predstavio nakon Grande Punta. Tehnički spada u klasu gradskih automobila iako ej malo povišen u stilu crossovera i dugačak 417 cm što je osjetno više od tipičnih gradskih auta na tržištu. No zato 600 nudi više prostora u unutrašnjosti i prtljažnik koji je s 385 litara vrlo velikodušan za jedan gradski auto. Usput rečeno, zapremina prtljažnika na novom Hybridu je 25 litara veća nego u električnoj verziji. 

Author: Fiat foto: Fiat

Za razliku od modela 500 i 500e koji su nastali na Fiatovoj "arhitekturi" ovaj model koristi poznatu Stellantisovu platformu i pogon. Dužinom od 417 cm se smješta negdje na pola puta između klase gradskih automobila i malih SUV-ova. Dizajnom se novi 600 ugleda na model 500, a uzor iz prošlosti mu je Fićo ili model Fiat 600 koji je bio jedan od najpopularnijih automobila u Europi 20. stoljeća i proizvodio se od 1955. pa sve do 1985. godine.

Author: Fiat foto: Fiat

Što se tiče pogona, riječ je poznatom Stellantisovom sustavu koji već koriste mnogi automobili drugih marki. Sastoji se od 1,2-litrenog benzinskog turbo motora koji radi u Millerovom ciklusu za dodatnu uštedu goriva, baterije kapaciteta oko 1 kWh i eDCT mjenjača sa šest brzina u koji je smješten elektromotor snage 29 KS. Iako koristi napon od 48 V i tehnički spada u blage hibride, ovaj pogonski sustav se u praksi ponaša kao klasičan hibrid. Sposoban je električno pokretati automobil pri brzinama do 30 km/h ili održavati brzinu pomoću električnog motora prilikom krstarenja većim brzinama. Zbog toga se velik dio vožnje u gradu obavlja isključivo na električni pogon što donosi osjetnu uštedu goriva. Hibridni sustav se nudi u dvije izvedbe sa 100 i 136 KS. 

Author: Fiat foto: Fiat

Kao i kod električne verzije Fiat 600 ne nudi previše mogućnosti individualizacije, odnosno ugradnje dodatne opreme. Nude se dvije razine opreme 600 i La Prima, a kupac jedino može odabrati vanjsku boju koja je dostupna u sedam nijansi. Unutrašnjost je vrlo dopadljivo dizajnirana, a pohvalu zaslužuju odvojene komande za klimu s pomoću tipki. Iznad njih je dodirni  zaslon koji ima dijagonalu od 10 inča, a instrumenti su digitalni dijagonale 7". Zanimljiv detalj su tipke za upravljanje mjenjačem na dnu središnje konzole. Upravljač s dva kraka svojevrsna je posveta originalnom 600.  

Author: Fiat foto: Fiat

Oprema Fiata 600 je kompletna. Osnovni 600 u seriji ima klimu, LED svjetla, parkirne senzore, ranije spomenute zaslone, stražnje parkirne senzore i sve drugo što je prosječnom vozaču potrebno. La Prima je vrlo luksuzna s električni pokretanim vratima prtljažnika, navigacijom, aluminijskim naplatcima od 18", kamerom, adaptivnim tempomatom i nizom sustava za pomoć u vožnji.

Author: Fiat foto: Fiat

Cijene hibridnog Fiata 600 su 23.990 eura za verziju Red i 27.990 eura za verziju La Prima, dok je snažnija varijanata sa 136 KS 1000 eura skuplja, ali dolazi tek nešto kasnije. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.