Shelby GT500 iz 1967. godine posebna je verzija Forda Mustanga, koja se smatra najpoželjnijom. Ako jedan takav primjerak Carroll Shelby preinači u najbrži GT500, zna se da to neće biti jeftin automobil
Davne 1967. godine Carroll Shelby je dobio dvije narudžbe u isto vrijeme. Prva je stigla od poznatoga proizvođača guma Goodyear - potreban mu je bio automobil kojim bi prezentirao nove gume za velike brzine. Druga je stigla od Dona McCaina, Shelbyjeva prodajnoga direktora, koji je pitao može li se od modela GT500 napraviti superautomobil.
Shelby je volio odlične izazove pa je prihvatio obje narudžbe. Tada je novomu GT500 'transplantirano srce', ugrađen je trkaći 7,0-litreni motor 427 V8 iz Forda GT40. Tada je razvijao razvijao 610 konjskih snaga pa je dodatno preinačen za postizanje velikih brzina i dobio potpuno novi mjenjač te čvršću stražnju osovinu.
Kada je McCain vidio motor s nizom egzotičnih dijelova (radilicu i klipnjaču za Le Mans, glavu motora rađenu iz aluminija, lakšu vodenu pumpu...), odlučio mu je nadjenuti ime Super Snake. Tvrdio je kako je upravo ovaj motor 'majka svih 427-ica'.
Došlo je vrijeme i za Goodyearovu prezentaciju pa je Carroll Shelby odlučio provozati većinu novinara i ostalih uzvanika. Postizao je brzinu 273 km/h, što je u tome razdoblju mnogima bilo nestvarno. Potom je Goodyearov testni vozač testirao izdržljivost gume vozeći 500 milja (804 kilometra) prosječnom brzinom 230 km/h. Iako su svi bili oduševljeni tada novim Super Snakeom, proizvodnja takvoga modela bila bi preskupa pa je tako sve ostalo na samo jednome primjerku.
No dobra je vijest što se on održao čak 51 godinu i je još uvijek je u odličnu stanju. Posljednji put je bio preprodan 2013. godine za 1,3 milijuna dolara, a sada je opet ponuđen. Ako nemate spremnih barem 1,5 milijuna dolara, a stvarno želite ovakav primjerak, planira se nagodinu proizvesti serija s deset replika ovakvoga modela, ali nažalost neće imati motor jednak motoru u originalnome primjerku.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.