Nedavno predstavljeni i najsnažniji Volkswagen s prednjim pogonom ikada već je stigao u ruke ekipi Automann-TV-a, koja je, naravno, odmah provjerila njegove brutalne performanse i provjerila kako gotovo tri stotine 'konja' djeluje na asfalt
Riječ je o specijalnome modelu koji je inspiriran trkaćim modelom pripremljenim za natjecanje TCR International Series. Upravo je i po tome dobio naziv GTI TCR, a pokreće ga standardni 2,0-litreni turbobenzinac s 290 KS, što ga čini najjačim u povijesti toga sportskog modela.
Dolazi u verziji s prednjim pogonom, kao i svi modeli GTI dosad, i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Ubrzanje do 'stotke' u ovom automobilu traje 5,6 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 ili 260 km/h, ovisno o želji kupca. U odnosu na standardan model razlikuje se po prednjem braniku, pragovima, stražnjemu spojleru i difuzorima. U unutrašnjosti dominira kombinacija tkanine i mikrovlakna, a najviše se ističu sportska sjedala i digitalna instrument-tabla. Hoće li se pojaviti na našim prometnicama nismo sigurni, ali ako ga baš želite, u Njemačkoj ćete ga morati platiti najmanje 39.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.