Početna Auto 3711 pregleda

Više konja i od kultnog R8: Ovo je najsnažniji benzinski Audi svih vremena

FOTO: Audi

Audi je sada iz poznatog 4-litrenog V8 biturbo motora izvukao čak i više snage nego je ikada razvija bilo koji V10 u kultnom supersportskom R8

Audi je svoj najimpresivniji SUV Audi učinio još impresivnijim i snažnijim. Automobil je redizajnom dobio još veće usisnike za zrak, još širu single-frame masku i još agresivniji difuzor. No ono što je najvažnije, novi RS Q8 ima i najsnažniji benzinski motor koji je ikada ugrađen u jedan Audi. 

Author: Audi foto: Audi

Audi je sada iz poznatog 4-litrenog V8 biturbo motora izvukao čak i više snage nego je ikada razvija bilo koji V10 u kultnom supersportskom R8. Top model RS Q8 sada razvija 640 KS i 850 Nm, što je dovoljno da atraktivni SUV do 100 km/h lansira za supersportskih 3,6 sekundi. "Osnovni" RS Q8 ima istu snagu kao prethodnik i ostaje na 600 KS i 800 Nm, što je dovoljno za sprint do 100 km/h za 3,8 sekundi. Oba modela su ograničena na 250 km/h, no uz nadoplatu će potrgnuti do 280 ili čak 305 km/h.  Potvrda da auto nije bez samo na papiru stigla nam je i s Nürburgringa gdje je RS Q8 Performance sruši rekord kruga za najbrži cestovni SUV s vremenom  7:36,698 

Author: Audi foto: Audi

Dodatna snaga na performance modelu postignuta je, između ostalog, novorazvijenim ispušnim sustavom smanjene mase s manjim protutlakom, koji je također dizajniran da proizvodi još impresivniji zvuk. 

Author: Audi foto: Audi

Oba modela serijski imaju pogon na sve kotače, a snaga se na njih prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji sada ima brže vrijeme mijenjanja stupnjeva prijenosa. Mehanički središnji diferencijal raspoređuje snagu u omjeru između prednje i stražnje osovine, a ako dođe do proklizavanja, maksimalno 70 posto pogonskog momenta može se poslati naprijed i maksimalno 85 posto natrag. Diferencijal je namijenjen da osigura preciznije ponašanje u zavojima, manje podupravljanja i preciznije upravljanje. 

Author: Audi foto: Audi

Oba RS Q8 standardno dolaze s prilagodljivim zračnim ovjesom. Kao opciju, oba modela nude elektromehaničku stabilizaciju naginjanja (eAWS), koja je namijenjena značajnom smanjenju bočnih pomicanja karoserije. Pogonska energija za eAWS dolazi iz litij-ionske baterije od 48 volti.

Author: Audi foto: Audi

Opcijski se može dobiti Dynamic Package Plus, koji povećava maksimalnu brzinu na 305 km/h te sadrži i eAWS sustav, quattro sportski diferencijal i RS keramički sustav kočnica.

Author: Audi foto: Audi

Najsnažniji model u seriji sada također serijski ima Matrix LED prednja svjetla, a HD Matrix LED prednja svjetla s  laserskim svjetlima dostupna su kao opcija.  Prednja i OLED stražnja svjetla sada mogu imati po pet različitih digitalnih svjetlosnih potpisa koje je moguće mijenjati s pomoću Infotainment sustava. 

Author: Audi foto: Audi

Uz redizajn su predstavljene i nove boje Sakhir Gold, Ascari Blue i Chili Red. Novost su i opcijski 23-inčni naplatci od lake legure u dizajnu sa 6 krakova i gumama 295/35. Oni su dostupni u različitim bojama. Serijski su podjednako ogromni naplatci od 22 inča s 10 krakova. Osim toga, uz nadoplatu, Performance model može dobiti kovane naplatke od 23 inča koji štede ukupno 20 kilograma mase u usporedbi sa standardnim kotačima od 22 inča.

Author: Audi foto: Audi

Impresivni kočioni sustav s 10 klipova s ​​ventiliranim kompozitnim kočionim diskovima (420 milimetara sprijeda, 370 milimetara straga) je zadužen za sigurno zaustavljanje i usporavanje "običnog RS-a", dok performance model u seriji ima keramičke kočnice od 440, odnosno 370 mm. Po želji je uz nadoplatu moguće te kočnice dobiti i u osnovnom RS Q8. 

Author: Audi foto: Audi

U interijeru kupci mogu birati između tri dizajnerska RS paketa u crvenoj, sivoj ili plavoj boji, koja je dostupna samo za Performance. 

Author: Audi foto: Audi

Redizajnirani RS Q8 u Njemačkoj košta od 141.900 eura, a Performance verzija od 155.700 eura. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.