Ručni mjenjači u sportskim automobilima u posljednje vrijeme doživljavaju svojevrsnu renesansu, a sada je stigao i u klasu hiperautomobila
Najnovija verzija Hennessey Venom F5 Roadstera dolazi s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i 1842 KS!. Da, dobro ste pročitali, više od 1800 KS u kombinaciji s "starim-dobrim manualcem". Hennessey novi model naziva F5-M, a kako bi se u njega uklopio novi prijenos, tvrtka je morala prilagoditi unutrašnjost. Napravljena su i neka aerodinamička poboljšanja.
Revidirana središnja konzola ima vodoravne umjesto okomitih ventilacijskih otvora, a Hennessey je morao redizajnirati kontrole klima uređaja. Retro ručica mjenjača ima aluminijsku rešetku-vodilicu koja bi brze promjene brzina trebala učiniti preciznijim.
Izvana, F5-M ima veliku novi leđnu peraju od 1,40 metara dužine koja se proteže od krovnog usisnika za zrak do kraja automobila. Svaki F5-M ima prilagođenu boju kombiniranu s izloženim karbonskim vlaknima.
Jedna stvar koja se nije promijenila je motor. Moćni 6,6-litreni V8 "Fury" motor s dva turbo punjača u Venomu F5-M i dalje proizvodi 1842 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i maksimalnu brzinu od teoretskih 500 km/h. Ipak, valja naglasiti da je ubrzanje do 100 km/h osjetno sporije nego kod verzije s automatiziranim mjenjačem koja isti zadatak obavlja za samo 2,6 sekundi
Ako ste kojim čudom zainteresirani za kupnju ovog automobila, imamo loše vijesti za vas. Hennessey je već rasprodao svih 12 F5-M Roadstera, unatoč ogromnoj cijeni od 2,65 milijuna dolara (2,4 milijuna eura) bez poreza. Oni će biti dio kompletne proizvodne serije od 30 primjeraka Venom F5 Roadstera.
Iako je prilično nevjerojatna kombinacija, pojava ovog hiperautomobila s ručnim mjenjačem nas nije toliko iznenadila. Naime, ručni mjenjači u sportskim automobilima u posljednje vrijeme doživljavaju svojevrsnu renesansu. Aston Martin je ranije predstavio modele Valour i Valiant sa 715, odnosno 745 KS i ručnim mjenjačima. Pagani je također u svoju Utopiu koja ima 864 KS i V12 ugradio ručni mjenjač.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.