Početna Auto 2977 pregleda

Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima

Nissan prezentacija
Vidi galeriju 1/6
Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima Vozili smo Qashqai s potpuno novim, 1,3-litrenim motorima

U sunčanu smo se Barcelonu uputili kako bismo isprobali potpuno nove 1,3-litrene benzinske motore u najprodavanijem SUV-u u Europi, Nissanu Qashqaiju

Prošloga nas je tjedna u Barceloni Nissan ugostio da bi nam predstavio potpuno nove benzinske motore u gami. Novi 1,3-litreni benzinci dolaze u izvedbi sa 140 i 160 KS, a zamjena su za prijašnje 1,2-litreni i jači 1,6 litreni motor. U usporedbi s prethodnicima nova jača inačica zapravo je malo slabija u odnosu na prijašnju generaciju, a nova slabija verzija je snažnija.

Cars & Coffee Croatia: Melem za oči i uši na ulicama Varaždina SUPERAUTI Cars & Coffee Croatia: Melem za oči i uši na ulicama Varaždina

Uz prezentaciju novih motora predstavljen je i novi pametni sustav 'Nissan Intelligent Mobility' kojemu je glavna zadaća sigurnost u vožnji, tu je i poboljšani NissanConnect kojime je sada jednostavnije povezivanje sa smartphoneom,  a odsada Qashqai ima i mogućnosti glasovnih komandi. Prvi je put u Qashqai stavljen automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, što je pridonijelo 'voznim' karakteristikama ovog automobila.

Nissan prezentacija | Author: Autostart foto: Autostart

Vratimo se glavnoj zvijezdi večeri, novom agregatu. Usto što je potpuno nov i zadovoljava uvjete WLTP-a, u slabijoj je verziji 25 konja snažniji od prethodnika, poboljšana je potrošnja s 5,6 na 5,3 litre, a  emisija štetnih plinova smanjena je sa 129 na 121 g/km. A snažniji model (160 KS) broji 3 konja manje nego njegov 'predak', no u ovom slučaju slabiji ne znači i lošiji. Štoviše, okretni moment novoga Qashqaija sada je 260 Nm, što je 20 Nm više nego u starijemu, 1,6-litrenome motoru. Potrošnja je smanjena s 5,8 na 5,3 litre na stotinu kilometara, a ubrzanje do 100 km/h je 'ostalo netaknuto' (8,9 sekundi).

Nissan prezentacija | Author: Autostart foto: Autostart

Iako je riječ o zadnjemu modelu ovoga megapopularnog SUV-a, s novim je pogonskim sustavom dobio i na performansama pa je sada startniji, lakše je pretjecanje, ali i u zavojima se osjeti razlika. Unutrašnjost vozila nije promijenjena, ali jeste središnji zaslon sustava infotainmenta, kojim se može upravljati dodirom ili pomoću tipki pored njega.
Cijene, kao i podatak kada će biti dostupan hrvatskom tržištu, zasad su nepoznanica, ali ih očekujemo uskoro. 

Nissan prezentacija | Author: Autostart foto: Autostart

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.