Najviše promjena je ispod karoserije gdje 208 dobiva znatno modificiranu paletu pogonskih strojeva, promijenjen je i izgled, a tu su i nove tehnologije
Peugeot 208, najprodavaniji model u Europi u 2021. i 2022. godine prošao je kroz opsežni "tretman pomlađivanja" prošlog ljeta, a ovih je dana stigao i u Hrvatsku. Najviše promjena je ispod karoserije gdje 208 dobiva znatno modificiranu paletu pogonskih strojeva, promijenjen je i izgled, a tu su i nove tehnologije.
Peugeot 208 je dobio potpuno novi prednji dio: promijenjena je maska, odbojnik s novim svjetlosnim potpisom u obliku "lavljih kandži" i sama svjetla. Tu je i novi Peugeotov logo te nova HD kamera.
Straga su promjene diskretnije. Peugeot je promijenio grafiku svjetla, a tu je i natpis Peugeot umjesto dosadašnjeg loga.
U oči upadaju novi aluminijski naplatci od 16 i 17 inča, a paleta boja uključuje dvije nove boje karoserije: Agueda Yellow i Selenium Grey.
Dimenzije (4,06 metara duljine), ponuda prostora u unutrašnjosti i obujam prtljažnika (309 litara) ostali su isti.
U unutrašnjosti auto ima nove presvlake i novi logo na volanu te malu polugicu mjenjača koja je zamijenila dosadašnju ručicu automatskog mjenjača. Tu je i revidirani i-Cockpit koji u bogatijim razinama serijski dolazi s 10-inčnim instrumentima s novim, individualnijim dizajnom. Instrumenti imaju 3D efekt u opremi GT.
Osnovna razina opreme Active zadržava analognu ploču s instrumentima, ali je središnji multimedijski zaslon od 10" sada standardan na svim izvedbama te tako zamjenjuje 7" verziju. Multimedijski sustav i-Connect sada nudi i bežičnu vezu za Apple CarPlay i Android Auto. Ergonomija infotainment sustava je znatno poboljšana kao i mogućnosti njegove personalizacije. Dorađena je i aplikacija za mobilne telefone MyPeugeot kojom se sada auto može na daljinu zaključati ili otključati, mogu mu se aktivirati svjetla ili truba, što može biti korisno kada ga tražite na nekom velikom parkingu.
Novi Peugeot 208 nudit će se u tri razine opreme (Active, Allure i GT) s pet pogonskih sustava. U ponudi ostaju poznate benzinske verzije s 1,2-litrenim trocilindričnim motorima koji razvijaju 75 i 100 KS. Slabija dolazi s ručnim mjenjačem koji ima pet, a snažnija s ručnim mjenjačem koji ima šest stupnjeva.
Tu su i dvije potpuno nove hibridne verzije s 48V sustavom. Također su temeljene na 1,2-litrenom motoru koji je znatno promijenjen i radi u Millerovom ciklusu za manju potrošnju goriva. Ove verzije imaju 100 i 136 KS i serijski novi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i šest brzina. Električni motor se nalazi u sklopu tog mjenjača.
Električne verzije sada su dvije. Dosadašnja električna izvedba ostaje na 136 KS i bateriji od 50 kWh, no doseg joj je malo poboljšan na 361 km po WLTP-u. Novost je verzija sa 156 KS s baterijom nešto većeg kapaciteta od 51 kWh. Doseg ove verzije je osjetno veći i iznosi 409 km.
Novi Peugeot 208 isprobali smo u hibridnoj verziji sa 100 KS. Iako je napon električnog sustava s 48V prilično mali ne radi se o blagom hibridu jer automobil je u stanju voziti potpuno električno oko 50 posto vremena u gradu te na dionice do oko jednog kilometra u komadu prije nego što se baterija isprazni. Baterija se puni tijekom vožnje regenerativnim kočenjem ili pomoću benzinskog motora. Sve to rezultira oko pola litre manjom potrošnjom nego kod klasičnog benzinca iste snage, a u gradu i značajnijim uštedama. Jedino što smo primijetili u vožnji u odnosu na dosadašnjeg automatskog benzinca je regenerativno kočenje, a automobil se vozi kao klasični automatik.
Što se voznih osobina ina tiče nema nekih promjena, automobil je i dalje među najudobnijima u klasi i itekako sposoban kada poželite juriti zavojima. U hibridnom modelu sviđa nam se manja buka zbog povremenog električnog pogona i vrlo dobar i brz mjenjač s dvostrukom spojkom.
Cijena osnovnog Peugeota je od od 18.212 eura, no uz početak prodaje nudi se na akciji za 17.490 eura uz besplatne zimske gume. Moguće je i financiranje na tri rate bez kamata (uz redovnu cijenu). Osnovni hibrid košta od 23.165 eura što je oko 3500 eura skuplje od klasičnog benzinca iste snage, a električni model košta od 35.400 eura, odnosno od 36.590 za novu snažniju izvedbu s većim dosegom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.