Ne može ga se precizno smjestiti ni u jednu klasu, a 'svojeglav' je i svojim dizajnom
Više se ne trudi C4 Cactus biti neka vrsta SUV-a pa ga Citroën predstavlja kao neku vrstu kompakta/limuzine, nasljednika modela C4. Ipak, manji je od tipičnih kompaktnih automobila, ali originalnim izgledom osjetno se odvaja od konkurencije.
Za automobil dugačak 417 centimetara Cactus je vrlo prostran no njegova najbolja strana je udobnost. Ovjes jeudoban, a ako doplatite za sjedala Advanced Comfort, kakva su u testiranom autu, vožnja će uvijek biti iznimno ugodna. Pa i na najdužim relacijama.
Dizelski motor vrlo je uglađen i dovoljno jak za lagani Cactus. Performanse su dobre no ovjes definitivno nije ugođen za sportsku vožnju. Jedino nam je zasmetalo to što veliki panoramski krov nema nikakvo sjenilo za sunce. Zaista neobično rješenje. Cijena je, u usporedbi s cijenama tipičnih kompakata, itekako povoljna.
Prtljažnik
U pravilno oblikovan prtljažnik stane 358 litara, što je dovoljno za kompaktni auto.
Airbumps
Za razliku od prethodnika, ima manje i diskretnije plastične dodatke na bokovima
Novi dizajn
Izvana se novi model potpuno razlikuje od staroga, no u unutrašnjosti se gotovo ništa nije promijenilo
Testirani Citroën C4 Cactus Shine BlueHDI 100 u opremi ima stakleni krov, naplatke s promjerom 17 inča, kameru za vožnju unatrag...
Tehnički podaci
masa: 1080 kg
dimenzije: 417 x 171 x 148 cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 73 kW/99 KS
0 - 100 km/h: 10,7 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja: 3,6 l/100 km
cijena: 129.900 kuna
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
tomo
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.