Američka tvrtka Jeep iz godine u godinu oduševljava svojim automobilima iz segmenta SUV. Vozii smo novi Jeep Compass, za koji bez oklijevanja možemo reći kako je automobil dostojan pravoga, čistokrvnog terenca.
Lijep dizajn prati linije velikoga Grand Cherokeeja, pa je novim Compassom istaknut prepoznatljivi Jeepov stil. Velika prednja 'rešetkasta' maska na prvu daje na znanje kako je riječ o popularnom američkom SUV-u, a na nju se odlično nadovezuje silueta agresivnih prednjih svjetala.
Valja pohvaliti i automatski podesivi pogon 4 x 4, koji prema potrebi uključuje pogon na sve kotače, čime se konstantno osigurava optimalan 'grip', ali i 2-litreni turbobenzinski motor sa 170 KS. Na njega se odlično nadovezuje devetostupanjski automatksi mjenač pomoću kojeg ovaj automobil do stotke sprinta 10,1 sekundu.
Ergonomska unutrašnjost upotpunjena je analognim kokpitom i središnjim dodirnim zaslonom. Sjedala su prostrana i udobna, pa omogućavaju odličnu vozačku poziciju i preglednost u vozilu. Kožom presvučeni sportski upravljač krase integrirana tipkala za upravljanje infotainmentom, a odlikuje ga precizna završna obrada i gotovo savršeno prianjanje rukama.
U samome je vrhu tog segmenta vozila, a cijenom je jednak nekim slabijim konkurentima. Konkretno, za ovaj testni primjerak valja izdvojiti nemalih 295.738 kuna. Ipak, rekli bismo kako je to odličan spoj uloženog i dobivenoga.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.