Mazda je modelom CX-5 pogodila u svakome pogledu. Auto je prostran, luksuzan, vrhunski se vozi i impresivno izgleda
Druga generacija Mazde CX-5 jednostavno nema izrazite mane. Pa čak ni visoka cijena ne može se okarakterizirati kao mana jer je zapravo riječ o vrlo velikoj vrijednosti koju dobivate za taj novac. CX-5 se većinom značajki može mjeriti i s nekim modelima koji su gotovo dvostruko skuplji.
U vožnji je među najboljim u klasi, kada jurite kroza zavoje gotovo ni nemate osjećaj da sjedite u povišenom SUV-u. Također, kad opušteno krstarite, fasciniraju udobnost ovjesa i vrhunska zvučna izolacija. Ono što dodatno veseli je kvaliteta materijala i izrade koja je iznad očekivane razine. Interijer Mazde biste slobodno mogli prebaciti u neki premium SUV i njegov vozač ne bi imao što zamjeriti.
Dobre strane auta su i živahan i uglađen veliki dizelski motor te brz, komforan mjenjač, a testna potrošnja 7,8 litara u gradu također je dobra za ovu klasu.
Elegantna
Unutrašnjost Mazde je uredna i ergonomska kao u rijetko kojem autu. Oduševljava i kvaliteta materijala dostojnih premium auta.
Praktično sučelje
Kad auto stoji, 7-inčni zaslon je dodirni, a kada vozite, njime možete upravljati HMI prekidačem.
Testirana Mazda CX-5 CD184 AT AWD Revolution Top u opremi ima strujom pokretana vrata prtljažnika, head-up zaslon, audiosustav BOSE, električno namjestiva grijana sjedala presvučena kožom, LED prednja svjetla...
Tehnički podaci:
masa: 1674 kg
dimenzije: 455 x 184 x 168 cm
obujam: 2191 ccm
snaga: 135 kW/184 KS
0 - 100 km/h: 9,6 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 357.379 kuna (testni model) 200.520 kuna (osnovni model)
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
BrendaMangels
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.