Početna Magazin 3003 pregleda

Ovo je TOP 10 najboljih superautomobila u 2018.

FOTO: porsche

Prema istraživanju naše redakcije, ovih je deset snagatora ušlo na popis najboljih ovogodišnjih superauta...

Treba spomenuti kako su na ovome popisu isključivo automobili koji se u trenutku pisanja članka proizvode, prodaju i nalaze na prometnicama diljem svijeta. Pimjerice, na popisu nisu Rimčev C_Two, Aventador SVJ, Bugatti Divo, Mercedes Project One i drugi, upravo zato što se još nisu pojavili u prodaji, odnosno na cestama.

Prema anketi provedenoj u našoj redakciji, novinari i urednici odlučili su se za ovih deset superautomobila...

 

10. Honda NSX

Legendarni NSX napokon je dobio nasljednika, nakon dugih 11 godina čekanja. Novi model 2016. na tržište je donio 'brdo' tehnologije i snage. Pokreće ga 3,5-litreni twinturbo motor V6 s hibridnom tehnologijom i čak tri elektromotora. S pogonom na sve kotače i ukupnom snagom blizu 600 KS, zaista je opravdao svačija velika očekivanja. Njegova je cijena u Europi oko 160.000 eura.

Honda NSX | Author: Honda foto: Honda

 

9. Lamborghini Aventador S

Novi model prestižnoga 'razjarenog bika' na tržište je redizajniran stigao prije dvije godine, a u odnosu na prethodni model dobio je još više snage, novi sustav infotainmenta i blago izmijenjen dizajn. Aventador S pokreće 6,5-litreni atmosferski motor V12 sa 740 KS, koji mu omogućava ubrzanje do stotke u svega 2,9 sekundi. Nadalje, novi veliki Lambo nakon redizajna donio je i 50 posto bolju aerodinamičku efikasnost i downforce, a moguće ga je kupiti za 400.000 eura.

Lamborghini | Author: Lamborghini foto: Lamborghini

 

8. Bugatti Chiron

Francuska kolosalna 'neman' s 1500 konjskih snaga najjači je serijski automobil na svijetu (zasad) i stoji 2,6 milijuna eura. Barem je toliko koštao kada je prošle godine predstavljen. Ova 'zvijer' snagu crpi iz 8,0-litrenoga motora W16, koji upotpunjuju čak četiri turbopunjača. Manje od 2,5 sekunde do stotke i maksimalna brzina 420 km/h (limitirana) Bugattiju su dali dostojnog nasljednika Veyrona.

Bugatti Chiron | Author: Bugatti foto: Bugatti

 

7. Ford GT

Nakon dugo vremena američki superauto marke Ford dobio je nasljednika. Veliki i glomazni te nikako štedljivi Ford GT iz prve generacije (2004. - 2006.) zamijenio je ultramoderni 'projektil' s velikom snagom i brzineom. Novi Ford GT pokreće 3,5-litreni twinturbo motor V6 EcoBoost, koji 'ispaljuje' velikih 655 KS i 746 Nm okretnoga momenta. Novi GT usto je postao i jednim od najnaprednijih superautomobila današnjice, s karbonskom konstrukcijom, aktivnom aerodinamikom i aktivnim ovjesom. Njegove brutalne performanse su 2,8 sekundi do 100 km/h, 6 sekundi do 160 km/h te maksimalna brzina 348 kilometara na sat. Cijena u SAD-u je oko 450 tisuća dolara, odnosno 385 tisuća eura. 

Ford GT | Author: Ford foto: Ford

 

6. Audi R8 V10 Plus

Najbrži njemački superauto 'za široke mase' svakako je Audijev model R8. Iako je već puno desetljeće na tržištu, jurilica iz Ingolstadta u posljednjoj je generaciji postala prestižnija, brža i snažnija no ikad. U novome Audiju R8 V10 Plus krije se 5,2-litreni atmosferac koji razvija čak 610 konjskih snaga i ima jednu od najboljih zvučnih kulisa u autoindustriji. Uz pogon na sve kotače i ultrabrzi mjenjač, ubrzanja u R8-ici zaista su poseban doživljaj. Samo 3,2 sekunde trebaju mu do stotke, a maksimalno juri 328 kilometara na sat. Cijena za ovaj najjači model u ponudi kreće se oko 200 tisuća eura (u Njemačkoj). 

Audi R8 | Author: Audi foto: Audi

 

5. Ferrari 812 Superfast

Nasljednik Berlinette postao je Ferrari s najjačim atomsferskim motorom u ponudi cestovnih automobila. Njegov monstruozni 6,5-litreni V12 razvija čak 800 KS, što garantira svakojaka čuda. Stražnji pogon samo doprinosi brutalnosti ovoga 'propetog konjića', a osjećaj za volanom zaista je poseban. Novi 812 Superfast, osim što izgleda brzo i moćno, to uistinu i jeste, jer do stotke ubrzava samo 2,9 sekundi. Maksimalno može pojuriti preko 340 km/h. Cijena? Više od 300 tisuća eura.

Ferrari 812 Superfast | Author: Ferrari foto: Ferrari

 

4. Ferrari 488 GTB

Još jedan Ferrari na ovome popisu našao se zahvaljujući tome što je svojim fenomenalnim motorom, koji je ujedno osvojio nekoliko nagrada za najboljeg u industriji, očarao struku i fanove. Nasljednik modela 458 Italia prestao je biti atmosferac, jer ispod 'haube' ima 3,9-litreni twinturbo V8, koji razvija čak 670 KS. Ferrari iz srednje klase performansama i snagom 'puca' iznad svojih konkurenata, a to je pokazao i odličnim rezultatima na svim svjetskim trkaćim stazama. Ferrari 488 GTB zaista je otkriće godine za tvrtku iz Maranella i svakako zaslužuje visoko četvrto mjesto na ovome popisu. U Italiji košta 280 tisuća eura.

Ferrari 488 GTB | Author: Ferrari foto: Ferrari

 

3. McLaren 720S

Britansko remek-djelo na kotačima očaralo je cijelu industriju. No, iako nije riječ o hardcore polutrkaćem automobilu (poput modela P1 ili Senna), McLaren 720S stvarno je pomaknuo granice svih kriterija u klasi 'običnih' superautomobila. Pokreće ga 'ljutiti' 4,0-litreni twinturbo V8, koji razvija ogormnih 720 KS i garantira 'luđačke' performanse i doživljaj vožnje. Ubrzanje? - 2,9 sekundi do 100 km/h! Maksimalna brzina? - 341 km/h! Što još reći? Ah da, cijena je 320 tisuća eura. 

McLaren 720S | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

 

2. Lamborghini Huracan Performante

Posljednja dva mjesta na popisu rezervirana su za nove fenomenalne rekordere mitske staze Nurburgring. Počet ćemo s Lamborghinijem Huracanom Performanteom. Prava je, istinska hardcore verzija superauta iz Sant'Agate. Glavnu riječ na ovom automobilu vodi aktivna aerodinamika. Uz hi-tech novotarije dolazi i 5,2-litreni atmosferski motor sa 640 KS, ubrzanjem do stotke u 2,9 sekundi i maksimalnom brzinom 325 km/h. Cijena je 240 tisuća eura. 

Author: Lamborghini foto: Lamborghini

 

1. Porsche 911 GT2 RS

Donedavni kralj Nurburgringa najbrži je cestovni Porsche svih vremena. Nadmašio je  (postignutim vremenom na stazama) snažniji 918 Spyder i svu moguću konkurenciju. S trona kralja Ringa 'skinuo' ga je najnoviji Lamborghini Aventador SVJ (koji nije na ovome popisu jer još uvijek nije u prodaji), ali GT2 RS unatoč tome pravo je inženjersko i njemačko remek-djelo. Ravno 700 KS, ubrzanje do stotke u 2,8 sekundi i stražnji pogon idealna su kombinacija za sve koji imaju znanja i hrabrosti ukrotiti ovakvu 'zvijer'. Aktivna aerodinamika, aktivni ovjes, najmoderniji mjenjač i tehnologija, gotovo trkaće karbonsko podvozje i mala masa - što više ikomu treba? Porsche 911 GT2 RS odgovor je na sva pitanja i jedan od najuzbudljivijih automobila ikada proizvedenih. Cijena za takav automobilski 'paket' je oko 300 tisuća eura.

Author: porsche foto: porsche

 

 

 

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.