Ovih je devet jurilica s prednjim pogonom i s preko 200 KS dostupno svakome hrvatskome zaljubljeniku u kompaktne sportske automobile, po relativno prihvatljivim cijenama...
Ford Focus ST
Blaža i umiljatija verzija moćnoga RS-a itekako nije "za baciti", jer se ispod poklopca motora ovoga narančastog sportaša krije 2,0-litreni turbobenzinac GTDikoji razvija 250 KS i omogućava ubrzanje do stotke u 6,5 sekundi. Spada u prihvatljivije "hothatch" jurilice u Hrvatskoj, a uz cijenu 220.900 kuna dolazi i provjereni Fordov gotovo savršeni ovjes.

Honda Civic Type R
Iako je novi model još u ožujku predstavljen svjetskoj javnosti, u Hrvatskoj je trenutačno moguće kupiti jedino prethodnu generaciju Type R-a, odnosno onu predstavljenu još 2015. godine. Riječ je o definitivno najboljemu i najbržemu automobilu u klasi, koji je dugo držao rekord na njemačkome Nurburgringu. O tome koliko se Honda posvetila Civicu Type R-u u poslejdnje dvije generacije govori činejnica kako su oba automobila držala, odnosno drže rekord na "Zelenome paklu". Civic Type R pokreće 2,0-litreni turbobenzinac s 310 KS, a do stotke ubrzava 5,7 sekundi. Cijena? 369.035 kuna.

Hyundai i30 N
Najnoviji član ove sportske ekipe korejski je i30 N. Riječ je o prvome "high performance" automobilu iz Namyanga, odnosno prvome sportskom automobilu s visokim performansama. pokreće ga benzinac 2.0 koji razvija 250, odnosno 275 "konja" u paketu Performance. Do stotke juri 6,4 sekunda. Cijena u Hrvatskoj je 239.000 kuna za osnovni model, odnosno 259.000 kuna za izdanje Performance.

MINI John Cooper Works
Ovaj britanski adut uvijek je, što se tiče našega tržišta, bio "zapostavljeno dijete". Na ulicama ga je gotovo nemoguće primijetiti, a zapravo to uopće ne bi trebalo biti tako. Ponajviše iz razloga što MINI JCW razvija respektabilnih 231 konjsku snagu. Od 0-100 kilometara na sat ovaj "hothatch" ubrzava 6,2 sekunde, a cijena je nemalih 273.497 kuna.

Opel Corsa OPC
Ova jurilica iz Russelsheima osim vrlo atraktivna dizajna donosi i izvanredne performanse i odličnu cijenu - 198.858 kuna. Razvija 210 KS iz 1,6-litrenog turbaka te do 100 kilometara na sat ubrzava 6,6 sekundi. Sasvim dovoljno za ovako maleni automobil.

Peugeot 308 GTi
Francuski "kraljevski" sportski kompakt jedan je od najjačih u klasi. Također, kao i Corsa, snagu izvlači iz 1,6-litrenog turbobenzinskog agregata koji u ovome slučaju razvija velikih 270 KS. Zahvaljujući tome, 308 GTi ubrzava 6 sekundi do 100 km/h, a košta 264.962 kune.

Renault Clio R.S.
I uščekivanju da na naše tržište konačno stigne novi Megane R.S., jedini čistokrvni autmobil Renault Sport u trenutačnoj ponudi je Clio. Redizajniran prošle godine, novi Clio RS donio je provjerenu kvalitetu, uz još atraktivniju vanjštinu. I dalje ga pokreće 1,6-litreni benzinac koji razvija ravno 200 KS, te "gura" maleni Clio do stotke 6,6 sekundi. Cijena je 198.900 kuna.

SEAT Leon Cupra
Iako u karavanskoj izvedbi ST Leon Cupra dolazi s pogonom na sve kotače,a u klasičnome hatchback izdanju standardno s prednjim pogonom. Pokreće ga motor 2.0 TSI preuzet iz Golfa R, a razvija ravno 300 KS. Sparen je sa šeststupanjskim ručnim mjenječem ili opcijskim DSG-om. Do stotke juri 5,7 sekundi, a cijena je 298.074 kuna.

Volkswagen Golf GTI
Najpopularniji auto u Hrvata nakon ovogodišnjega redizajna dobio je još više snage, luksuza i šarma. Pokreće ga poznati motor 2.0 TSI koji u ovome slučaju razvija 230 KS, a opcijski se nudi i paket Performance koji donosi 245 konjskih snaga. Cijena "običnoga" modela je 256.022 kuna, a Golf GTI Performance mora se platiti 280.329 kuna.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.