Ulaznica za 20 najskupljih "košta" najmanje 3,5 milijuna eura bez poreza, a uglavnom se radi o automobilima koji su proizvedeni u strogo ograničenim serijama
Kad se radi o najskupljim automobilima na svijetu milijarderi ne pitaju za cijenu. Ako si mogu priuštiti desetke milijuna eura za nevjerojatne luksuzne jahte nije im nikakav problem izbrojati nekoliko stotina tisuća i za ekskluzivni sportski automobil o kakvom 99,99 posto nas može samo sanjati. No kako se cijene kreću kada su u pitanju oni zaista najskuplji automobili? Tu se iznosi već broje u milijunima eura.
Kada je riječ o vrhunskim hiperautomobilima i super luksuznim superautomobilima, nekoliko nam tvrtki prvo pada na pamet, primjerice : Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Pagani i Rolls Royce. Među njima je svakako i Rimac Nevera za koju je bez poreza potrebno izbrojati više od dva milijuna eura. Ogroman novac, no taj iznos nije dovoljan da bi se hrvatski električni hiperautomobil uvrstio na ljestvicu 20 najskupljih novih automobila koji su ikada proizvedeni i prodani. No zato je na njoj jedan automobil napravljen na osnovi Nevere, s hrvatskom tehnologijom: Pininfarina B95 Speedster.
Ulaznica za 20 najskupljih "košta" najmanje 3 milijuna eura bez poreza, a uglavnom se radi o automobilima koji su proizvedeni u strogo ograničenim serijama od nekoliko desetaka primjeraka ili su čak unikati. U odnosu na sličnu listu koju smo radili prije manje od dvije godine na popisu je čak šest novih modela, što znači da se proizvođači ubrzano natječu tko će izbaciti skuplji automobil. Zbog toga imamo i novog "kralja", a o kojem se autu radi možete saznati nastavite li do kraja popisa.
U nastavku vam donosimo popis 20 najskupljih novih auta ikada prodanih uz napomenu da su njihove cijene izražene bez poreza i da su astronomske, no još uvijek mnogo manje od onih koje postižu rabljeni oldtimeri. Za usporedbu najskuplji oldtimer ikada je Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe Prototype iz 1955. koji je na aukciji prije dvije godine prodan za nevjerojatnih 129 milijuna eura!
20. Koenigsegg CC850 - 3,5 milijuna eura
19. Bugatti Chiron Super Sport 300+ -3,55 milijuna eura
18. Gordon Murray Automotive T.50s Niki Lauda - 3,6 milijuna eura
17. Pagani Huayra Roadster BC - 3,65 milijuna eura
16. Bugatti Tourbillon - 3,7 milijuna eura
15. Lamborghini Veneno - 4,05 milijuna eura
14. Bugatti Bolide - 4,3 milijuna eura
13. Pininfarina B95 Speedster - 4,35 milijuna eura
12. Bugatti Mistral - 4,7 milijuna eura
11. Pagani Huayra Imola - 5,0 milijuna eura
10. Bugatti Divo - 5,4 milijuna eura
9. Red Bull RB17 - 5,6 milijuna eura
8. Pagani Codalunga - 6,9 milijuna eura
7. Maybach Exelero - 7,3 milijuna eura
6. Bugatti Centodieci - 8,4 milijuna eura
5. Bugatti Chiron Profilée - 9,8 milijuna eura
4. Rolls-Royce Sweptail - 12 milijuna eura
3. Bugatti La Voiture Noire - 12,5 milijuna eura
2. Rolls-Royce Boat Tail - 24 milijuna eura
1. Rolls-Royce La Rose Noire Droptail - 27 milijuna eura
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.