Kakva je situacija u postprodaji tri renomirane hrvatske marke provjerili smo u intervjuu s Hrvojem Markotom, direktorom Post-prodaje i rezervnih dijelova za marke Peugeot, Citroën i DS te za Eurorepar Car Service
Na kraju godine proizvođači, zastupnici i prodavatelji automobila zbrajaju rezultate i analiziraju što su postigli. 2023. godina za većinu je donijela odličnu prodaju automobila, no kakva je situacija u postprodaji? To smo provjerili u intervjuu s Hrvojem Markotom, direktorom Post-prodaje i rezervnih dijelova za marke Peugeot, Citroën i DS te za Eurorepar Car Service.
Hrvoje Markota, direktor Post-prodaje i rezervnih dijelova za marke Peugeot, Citroën i DS te za Eurorepar Car Service
Ova godina je pred krajem. Koje novosti nam je donijela 2023. vezano uz postprodajne aktivnosti marki Peugeot i Citroën?
Iza nas je vrlo uspješna godina, rezultatski i kvalitativno. Svi ključni projekti donosili su odlične rezultate, a uspješno smo lansirali i najnoviji – IAM projekt, webshop EF Auto Parts sa zamjenskim rezervnim dijelovima za sve marke vozila od kojeg najbolje očekujemo u godinama koje dolaze. Time smo zaokružili portfelj u ponudi rezervnih dijelova, pa tako nudimo originalne dijelove (Mopar), Eurorepar – Stellanstisove dijelove za sve marke vozila, koji su pozicionirani 30% ispod cijene originalnih dijelova, kao i spomenuti IAM. Postali smo ‘’one stop shop’’ za sve naše kupce.
Možete li se pohvaliti s nekim posebnim rezultatima ili postignućima u ovoj godini?
Jako sam sretan što mogu reći – možemo! Promet rezervnih dijelova veći je 15% u odnosu na 2022., obje mreže, i Peugeot i Citroën odradile su odličan posao. Također, mreža Europar Car Service nastavila je s razvojem i širenjem, pa tako brojimo respektabilnih 9 servisa s tendencijom rasta na 12 ERCS-a u 2024.
3. Kakve aktualne pogodnosti biste htjeli istaknuti vezano uz postprodaju marki Peugeot i Citroën?
Kroz Program vjernosti konstantno našim kupcima nudimo pogodnosti (stalne akcije s popustima od 30%), te u slučaju potrebe, besplatne usluge pomoći na cesti i besplatnog prijevoza u servise. Dodatno, tu je i usluga Videocheck koja na najtransparentniji mogući način, putem videa na vašem pametnom telefonu otkriva sve o potrebama vašeg vozila. Sve to iz udobnosti vašeg naslonjača, omiljenog kafića ili bilo kojeg mjesta gdje se nalazite u tom trenutku. Nema potrebe za pozivom niti dolaskom u servis. Sve je dostupno unutar ''jednog klika''.
U svojoj ponudi imate zanimljive programe vjernosti? Kako su oni namijenjeni i o čemu se zapravo radi?
Program vjernosti namijenjen je doslovno svim vozačima Peugeota i Citroëna, bez obzira na starost vozila. Zanimljivost je da su pogodnosti veće što je vozilo starije. Kroz programe vjernosti naše stranke imaju stalne akcije, besplatnu i neograničenu uslugu pomoći na cesti, kao i prijevoza u servis, a jednom godišnje i popust od 30% na dio po izboru, bez ograničenja.
5. Kakve pogodnosti klijenti mogu ostvariti kroz programe vjernosti?
Uz popuste, besplatnu asistenciju i prijevoz, svaki član koji barem jednom godišnje posjeti mrežu ovlaštenih Peugeot i Citroën servisa, bilo u svrhu servisiranja, popravka, kupnje i zamjene guma ili kupnje dodatne opreme, ima besplatnu članarinu za sljedeću godinu. To pravilo vrijedi i za svaku narednu godinu, naravno.
6. Kakve rezultate ste ostvarili ove godine na tržištu i kako ste s time zadovoljni?
Jako smo zadovoljni ostvarenim. U neizvjesnom okruženju obilježenim nesretnim ratovima, visokom inflacijom, kao i poremećajima u dobavnim lancima, naši su rezultati iznad očekivanja. To svakako donosi veliki izazov i odgovornost u novoj godini koja nam počinje već za nekoliko dana, gdje želimo zadržati ovaj trend. Uz kvalitetan tim i sve nabrojane alate koji su nam na raspolaganju, siguran sam da ćemo u tome i uspjeti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.