Povijest francuskoga brenda datira još od davne 1886. godine, kada je Armand Peugeot u malom obiteljskome pogonu u Sochauxu "sastavio" prvi automobil...
Peugeot Type 1 povijesni je početak izgradnje francuskog automobilskog carstva. Izgledao je poput kočije bez konja, a bio je pokretan malenim dvocilindričnim motorom. Oblik kočije "živio" je sve do 1912. kada na scenu stupa Peugeot Bebe s četverocilindričnim motorom s obujmom 855 kubika i mjenjačem s čak 4 stupnja. Ujedno je taj model prvi u povijesti tvrtke koji je prodan u više od 3000 primjeraka.
Nadalje, 1929. pojavljuje se prvi "troznamenkasti" model. Peugeot 201 pokretao je motor s 23 "konja", a prvi put u opremu je uveden i rezervni kotač. Bio je to prvi Peugeotov automobil za masovnu proizvodnju.
Dva desetljeća nakon toga na tržište je stigao Peugeot 403. Bilo je to davne 1955., a upravo je taj automobil dizajnirao legendarni Pininfarina. Zahvaljujući tome, 403 je poprimio revolucionaran oblik, a motor je preuzet s prethodnoga modela 402 s 45 KS, što je tih godina bilo i više nego dovoljno za itekako dobre performanse.
Francuski proizvođač krajem šezdesetih godina prošloga stoljeća započinje proizvodnju još jednoga revolucionarnog modela. Riječ je o Peugeotu 504, koji je tada bio ispred svoga vremena, jer se mogao prilagođavati gotovo svim terenskim podlogama i cestama. Upravo je taj automobil mogao voziti ondje gdje ni čistokrvni terenci toga doba nisu imali šanse.
Već 1970. stiže nam i model 504 u coupe i kabrioletskom izdanju. Bio je to prvi coupe/kabrio u povijesti te francuske tvrtke. Prepoznatljiv Peugeotov "karakter" početkom osamdesetih postavlja legendarni model 205, a nakon njega i sportska varijanta GTI, koja je pronašla put do čak tri milijuna kupaca.
Ulazak u XIX. stoljeće najviše je obilježio 206 CC, koji je bio jedan od kabrioleta za sve koji si nisu mogli priuštiti kralja klase malenih roadstera - skupocijena Mercedesa SLK. Taj je model ujedno postao i simbolom malenih i pristupačnih kabrioleta, a najviše su ga voljele pripadnice ljepšega spola.
Najnoviju generaciju Peugeotovih automobila najviše je obilježio model 308, koji je 2014. osvojio i titulu najboljeg europskoga automobila. Nakon njega filozofija "lavovskih" automobila poprimila je sasvim novi, moderan dizajn i oblik, a ono što krasi taj i sve današnje Peugeote jesu smanjeni upravljač, povišena srednja konzola i najmodernija tehnologija. Pred francuskim proizvođačem zasigurno je svijetla budućnost!
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.