Pad prodaje skoro svih modela u odnosu na prošlu godinu ukazuje na to da tržište kabrioleta nije na putu oporavka već se propast ove klase nastavlja
Volkswagen T-Roc Cabrio je izuzetno "rijetka vrsta" na našim cestama, a slično je i diljem Europe u kojoj su već odavno kupci okrenuli leđa kabrioletima. No unatoč tome ovaj čudan križanac između kabrioleta i SUV-a i dalje je najprodavaniji kabriolet na europskom tržištu izuzmemo li premium modele.
Prema prodajnim brojkama koje je objavio Dataforce, VW T-Roc Cabriolet na vrhu ljestvice prodaje u prvoj polovici ove godine. No brojke nisu impresivne, u prvih šest mjeseci ove godine prodano je 6.110 primjeraka. To je zapravo i 22,7 posto manje nego u prvoj polovici 2023., ali još uvijek dovoljno da zauzme prvo mjesto. Mazda MX-5 morala se zadovoljiti drugim mjestom, s 3545 prodanih automobila. To je pad od 15 posto.
Iako je T-Roc bio najprodavaniji kabriolet izvan premium segmenta, morao se zadovoljiti drugim mjestom u ukupnom poretku. Jedini kabrio koji je bio popularniji ove godine je Mini, koji ukupno prvi te prvi u premium segmentu. Mini je prodao 11.140 primjeraka ili 11,6 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine. Porsche 911 završio je na drugom mjestu među premium kabrioletima, s povećanjem isporuka za 5,1 posto na 5784 vozila. BMW serije 4 Cabrio bio je treći, s 4714 prodanih vozila i padom od 21,7 posto.
Jasan pad prodaje skoro svih modela u odnosu na prošlu godinu ukazuje na to da tržište kabrioleta nije na putu oporavka već se propast ove klase nastavlja. Zbog vrlo slabe prodaje sve manje proizvođača se usudi razvijati novi kabriolet jer im se to ne može isplatiti. Zbog toga je ponuda sve skromnija, a klasa pred izumiranjem. Preživjet će, očito, samo izuzetno skupi sportski i luksuzni modeli za koje je interes zajamčen.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.