Većini se vozača barem jednom dogodilo da su posegnuli za eurosuperom i počeli ga točiti u dizelski automobil. U tome slučaju najvažnija je brzina reakcije...
Dolazite na benzinsku postaju, počinjete točiti gorivo i potom primijetite kako u vaš benzinac sipate dizel ili obratno... Slijede šok, nevjerica i postavljanje pitanja "kako mi se to moglo dogoditi"? No, vjerovali ili ne, postoji i dobra strana ulijevanja krivoga goriva, a to je - količina.
![1 1 | Author: Dusko Jaramaz/PIXSELL](/media/dg/e2/a0/f98926089c9820c1bd5a.jpeg)
Ako je natočeno manje od pet posto ukupnoga kapaciteta spremnika krivo će se gorivo "izgubiti" u velikoj količini "pravoga". U praksi to znači da u spremniku za 40 litara točenje manje od dvije litre pogrešnoga goriva neće uzrokovati nikakve probleme, naravno ukoliko ga potom do vrha punite odgovarajućim gorivom.
![1 1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL](/media/dg/b4/65/bdd8f7b922bb449ba721.jpeg)
Ako vozač ipak ne primjeti pogrešku i ulije previše dizela u benzinca ili obratno najbolje je rješenje odmah pozvati vučnu službu i, najbitnije - ne pokušavati upaliti automobil. Tako gorivo neće dospjeti u sustav ubrizgavanja, pa će šteta biti manja, a ispumpavanje jednostavnije i jeftinije.
![1 1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL](/media/dg/1e/3d/246955265c288bcb393f.jpeg)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.