Najbolje strane Mazde CX-3 su sve što je u vezi s vožnjom. Tu je ona nenadmašna. Mala masa, kao u nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima
Kad se pojavila na tržištu Mazda CX-3 nije imala previše konkurenata, no u međuvremenu je gužva u segmentu malih SUV-ova dugih do 430 cm itekako narasla. Ali ni u Mazdi nisu spavali pa su redizajnirali svoju uzdanicu. Novi automobil vizualno nije previše promijenjen, no napravljene su brojne promjene koje se ne vide na prvi pogled.
CX-3 je tako postao mnogo tiši zbog debljega lima, stakala i više izolacije. U unutrašnjosti je dojam mnogo bolji nego dosad zbog kvalitetnijih materijala. U vožnji se primijeti i kako je mnogo udobniji, posebno na cestama s lošijim asfaltom. Pritom CX-3 nije izgubio nimalo od svojih vrhunskih voznih značajki. Mala masa, kao u nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima u kojima se nijedan drugi mali SUV ne 'ponaša' tako dobro.
Motor CX-3 je prava rijetkost. U klasi gdje konkurenti nerijetko koriste trocilindrične motore s obujmom jedne litre, Mazda još ima punokrvni dvolitreni četverocilindrični motor bez turbopunjača i ta kombinacija funkcionira vrlo dobro i u pogledu performansi i u pogledu potrošnje. Na testu smo trošili 7,4 l/100 km.
Paket Takumi
Uz nadoplatu 5300 kuna se, u odnosu na paket Challenge, dobiva vrlo mnogo opreme pa je paket Takumi najisplativiji u ponudi CX-3
Unutrašnjost
Vrlo slično svim drugim Mazdama i gotovo identičan dizajn kao u Mazdi 2. Pohvala za infotainment kojim se upravlja i dodirnim zaslonom i posebnim upravljačem.
Dobar dizajn
Iako nije među najmlađim modelima u klasi, CX-3 još spada među najatraktivnije. Pogotovo kad ima naplatke velike 18'', koji su dio posebnoga paketa Takumi.
TEHNIČKI PODACI
masa: 1259 kg
dimenzije: 428 x 177 x 154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 91 kW/121 KS
0 – 100 km/h: 9,0 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 6,2 l/100 km
cijena: 176.057 kn (testni model) 136.060 kn (osnovni model)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.