VW je u auto ugradio prednje kočnice od Audija RS 6 i 19-inčne kotače od Lamborghinija. Osim toga, kompaktni automobil dobio je ovjes Bilstein B16
Tijekom osam generacija, Volkswagen Golf dobio je razne posebne izvedbe. Među najpoželjnijim od njih su do danas verzije s šestocilindričnim motorima koji su se prvi puta pojavili u Golfu treće generacije. Iako je linija VR6 nestala nakon pete generacije Golfa, tvrtka sa sjedištem u Wolfsburgu svojedobno je napravila prototip Golfa "šestice" s VR6 pogonom. Da je krenuo u serijsku proizvodnju, bio bi to najjači Golf svih vremena.
Golf 6 s VR6 motor napravljen je 2009., Bio je preteča Golfa 6 R i imao je 3,2-litreni motor koji je doradio Rothe racing trkaći tim. Šesterocilindrični motor temeljio se na istom motoru koji je pokretao Golf 5 R32, ali mu je snaga s 250 podignuta na čak 463 KS. Okretni moment je također značajno povećan, s 320 na 521 Njutnmetar. Motor je doživio brojne promjene kako bi izvukao dodatnu snagu, a među njima su bili Garrett GT35 turbopunjač, prilagođeni klipovi, novi usisni razvodnik, nove mlaznice za gorivo i ručno zavareni aluminijski tlačni vodovi.
No nije sve ostalo samo na motoru. VW je u auto ugradio prednje kočnice od Audija RS 6 i 19-inčne kotače od Lamborghinija. Osim toga, kompaktni automobil dobio je ovjes Bilstein B16 i malo modificiranu unutrašnjost. Unutrašnjost je bila presvučena alcantarom i imala je upravljačku ploču presvučenu kožom s kontrastnim šavovima.
Imao je pogon na sve kotače i sedmostupanjskim DSG. Podaci o performansama auta nisu otkriveni, ali s obzirom na visoku snagu i relativno malu masu praznog vozila od 1361 kilograma, automobil je vjerojatno "išao kao raketa".
Auto je neko vrijeme bio korišten interno prije nego što je postao stalni član Volkswagen Classic flote. Marka VW odlučila ga je predstaviti u sklopu proslave 50. obljetnice Golfa. Bit će javno izložen na GTI Fanfestu u Wolfsburgu od 26. do 28. srpnja.
Jedinstveni Golf nedavno je predstavljen u videu Halle77 na Youtubeu u kojem je sudjelovao i šef VW-a Thomas Schäfer. Prototip je u videu postavljen na "valjke" gdje je proizveo 457 KS i 531 Nm, nešto manje KS, ali nešto više okretnog momenta u odnosu na tvorničku specifikaciju.
Valja napomenuti da ovo nije bio posljednji Golf koji je VW napravio s VR6 motorom. Godine 2013. je predstavljen koncept Golf Design Vision GTI iz 2013. s VR6 motorom koji je s dva turbopunjača proizvodio više od 500 konjskih snaga. Nekoliko godina kasnije predstavljen je Golf GTI Supersport Vision Gran Turismo 2015 s VR6 motorom od 503 KS i teoretskom najvećom brzinom od 300 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.