Početna Magazin 276 pregleda

VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo!

1
Vidi galeriju 1/6
VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo! VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo! VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo! VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo! VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo! VW više nije najprodavaniji: Renault-Nissan preuzeo vodstvo!

Prva je na ljestvici grupacija Renault-Nissan, s ukupno 10,61 milijun prodanih vozila, slijedi Volkswagen s 10,53 milijuna, a Toyota je s 10,2 milijuna na trećemu mjestu...

1 | Author: Arhiva foto: Arhiva

Grupacija Renault-Nissan službeno je postala najveći prodavač osobnih vozila u 2017. godini, čime je s vrha zbacila Volkswagen. Desilo se to nakon pribrajanja finalnih prodajnih rezultata vozila Mitsubishi u Italiji, što je automatski pozicioniralo Renault-Nissan na prvo mjesto. Nissanova prodaja dosegla je rekordnih 5,82 milijuna, a Renault je prijavio 3,76 milijuna vozila. Mitsubishi je prodao 1,03 milijuna vozila, čime je ukupni prodajni rezultat ove grupacije za 2017. godinu doveo do 10,61 milijun prodanih vozila. Tri proizvođača zajedničkim su snagama nadmašili Volkswagenovih 10,53 milijuna prodanih vozila u 2016. godini, što osim VW-a uključuje Audi, Škodu, Seat i Porsche.

Toyota, koja je držala drugu poziciju u 2016. godini, lani je prodala 10,2 milijuna vozila, pa se tako pozicionirala na treće mjesto po rezultatima prodaje.

1 | Author: Arhiva foto: Arhiva

Mnogi proizvođači nastoje povećati svoje prodajne kapacitete kako bi postigli bolju ekonomičnost i smanjili troškove, uslijed velikih ulaganja potrebnih za razvoj novih tehnologija neophodnih za buduće generacije automobila. Upravo to je bio glavni fokus grupacije Renault-Nissan, a Carlos Ghosn, glavni čovjek rGrpacije, obećao je da će ovu situaciju iskoristiti kako bi ostvario dvostruku uštedu - 10 milijardi eura do 2022. godine, a to će postići povećanjem godišnjih prodajnih kapaciteta na 14 milijuna vozila.

1 | Author: Arhiva foto: Arhiva

Renault-Nissan i još neki proizvođači automobila žele dijeliti još više dijelova među svojim modelima i konsolidirati proizvodne platforme kako bi smanjili troškove istraživanja i proizvodnje te tako povećali profitabilnost.
Toyota koristi sličan pristup, ušavši u partnerstvo s Mazdom i Suzukijem kako bi smanjila troškove razvoja i marketinga električnih automobila i drugih novih tehnologija.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.