Ova ultralaka talijanska jurilica teži ispod 90 kilograma, razvija više od 80 konja, juri 250 kilometara na sat, a za 50.000 eura može biti vaša
Ako za mišljenje pitate nekoga tko je vozio lagani dvotaktni motocikl, na cesti ili trkaćoj stazi, doživljaj će vam opisati samo superlativima. Sjećanje na takve motocikle odmah će mu vratiti sjaj u oči, a opisivanje moćnih ubrzanja uz visoke okretaje nerijetko će biti popraćeno i govorom tijela. Novi Duecinquanta djelo je talijanskoga proizvođača Vinsa, a njegova je namjera ovim motociklom vratiti opisano uzbuđenje vožnje dvotaktaša, koje je već palo u zaborav.
Prvi motocikl tvrtke Vins bio je prototip s obujmom 100 ccm, s koncepcijom motora L2 i okvirom monokok, načinjenim iz karbonskih vlakana. Novi Duecinquanta ("250" na talijanskom) ima gotovo iste specifikacije i motor s većim obujmom. U trkaćoj verziji razvija malo više od 80 KS, ima manje od 90 kg sa svim pripadajućim tekućinama i postiže brzinu 250 km/h. Specifikacije za cestovnu verziju još nisu poznate, a performanse će vjerojatno biti prilagođene tako da zadovoljavaju standarde Euro4.
Ovisno o tome, navodi se kako će masa motocikla biti manja od 105 kg a maksimalna brzina oko 200 km/h. Usporedbe radi, jedan od posljednjih dvotaktnih motocikala s obujom 250 kubika, koji je svojevremeno bio vrlo popularan, bila je Aprilia RS250 koja je razvijala 60 KS i težila je preko 135 kg. Cestovna verzija Duecinquante košta oko 40.000 eura, a trkaća inačica s obujmom 288 cm3 koštat će 50.000 eura. U ponudi će vjerojatno biti i varijanta s komponentama i materijalima koji nisu toliko skupi i ekskluzivni, pa će tako i cijena biti povoljnija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.