U intervjuu za Top Gear novi šef AMG-a, Michael Schiebe priznaje da su ljudi mnogo pitali zašto je V8 uklonjen iz najsnažnije C-klase
Downsizeing i elektrifikacija su neke od glavnih tema u automobilskoj industriji tijekom posljednjeg desetljeća. Svi smanjuju i elektrificiraju svoje motore, no Mercedes je kod aktualnog AMG-a C63 napravio tako radikalne promjene da to nije moglo proći nezapaženo, s rasnog V8 motora od četiri litre prebacili su se na elektrificirani četverocilindrični s dvije litre obujma. To je izazvalo velike kritike obožavatelja, pa su se uskoro pojavile i glasine da će Mercedes odustati od ovog motora. Do toga ipak nije došlo, a Mercedes je jasno odbacio sve glasine kao "gluposti" i odlučio čvrsto stati iza svojeg novog pogona.
U intervjuu za Top Gear novi šef AMG-a, Michael Schiebe priznaje da su ljudi mnogo pitali zašto je V8 uklonjen iz najsnažnije C-klase. "Želimo biti vrlo, vrlo napredni kada je u pitanju tehnologija. I uvjereni smo u koncept hibridizacije, zbog čega ćemo se držati četverocilindraša", izjavio je Schiebe.
Priznao je da AMG nije mogao uvjeriti svakog obožavatelja V8 da kupi novi model od dvije litre, ali je dodao da je plug-in hibrid privukao kupce koji inače ne bi bili zainteresirani za ovu sportsku limuzinu.
Ako pripadate grupi ljubitelja automobila koji tvrde da se obujam ničim ne može nadoknaditi, od sada ćete u V8 moći uživati samo u najskupljim AMG mercedesima, primjerice u S ili SL klasama. Vjerojatno bi bilo puno manje rasprave o svemu da je popularni C 63 jednostavno dobio šesterocilindraša, ali zasad je to što jest i tu nema brzog povratka na staro.
Ako vas zadovoljava šest cilindara, takve AMG verzije bi trebali dobiti aktualni CLE (nasljednik C i E-klase u coupe i kabrio verzijama), te buduća E-klasa u AMG 63 verziji. I ovi pogoni će biti plug-in hibridi. Njen veliki rival, BMW M5, uskoro će također biti dostupan samo kao plug-in hibrid, no bavarski monstrum će se i dalje držati V8 motora.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.