Početna Novosti 640 pregleda

AMG nije mogao uvjeriti sve obožavatelje V8 da kupe četverocilindraša

FOTO: Mercedes-Benz

U intervjuu za Top Gear novi šef AMG-a, Michael Schiebe priznaje da su ljudi mnogo pitali zašto je V8 uklonjen iz najsnažnije C-klase

Downsizeing i elektrifikacija su neke od glavnih tema u automobilskoj industriji tijekom posljednjeg desetljeća. Svi smanjuju i elektrificiraju svoje motore, no Mercedes je kod aktualnog AMG-a C63 napravio tako radikalne promjene da to nije moglo proći nezapaženo, s rasnog V8 motora od četiri litre  prebacili su se na elektrificirani četverocilindrični s dvije litre obujma. To je izazvalo velike kritike obožavatelja, pa su se uskoro pojavile i glasine da će Mercedes odustati od ovog motora. Do toga ipak nije došlo, a Mercedes je jasno odbacio sve glasine kao "gluposti" i odlučio čvrsto stati iza svojeg novog pogona. 

U intervjuu za Top Gear novi šef AMG-a, Michael Schiebe priznaje da su ljudi mnogo pitali zašto je V8 uklonjen iz najsnažnije C-klase. "Želimo biti vrlo, vrlo napredni kada je u pitanju tehnologija. I uvjereni smo u koncept hibridizacije, zbog čega ćemo se držati četverocilindraša", izjavio je Schiebe. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Priznao je da AMG nije mogao uvjeriti svakog obožavatelja V8 da kupi novi model od dvije litre, ali je dodao da je plug-in hibrid privukao kupce koji inače ne bi bili zainteresirani za ovu sportsku limuzinu. 

Ako pripadate grupi ljubitelja automobila koji tvrde da se obujam ničim ne može nadoknaditi, od sada ćete u V8 moći uživati samo u najskupljim AMG mercedesima, primjerice u S ili SL klasama. Vjerojatno bi bilo puno manje rasprave o svemu da je popularni C 63 jednostavno dobio šesterocilindraša, ali zasad je to što jest i tu nema brzog povratka na staro. 

PREMIJERA AMG C63 s četiri cilindra i super snažna S klasa stigli u Hrvatsku

Ako vas zadovoljava šest cilindara, takve AMG verzije bi trebali dobiti aktualni CLE (nasljednik C i E-klase u coupe i kabrio verzijama), te buduća E-klasa u AMG 63 verziji. I ovi pogoni će biti plug-in hibridi. Njen veliki rival, BMW M5, uskoro će također biti dostupan samo kao plug-in hibrid, no bavarski monstrum će se i dalje držati V8 motora.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.