Početna Novosti 182 pregleda

Aston Martin je predstavio novu verziju jednog od najbržih SUV-ova

FOTO: Aston Martin

Najveća brzina od 310 km/h je na vrhu ponude sportskih SUV-ova. Samo je Lamborghini Urus SE malo brži od ovog auta

Aston Martin je predstavio novu verziju svojeg SUV-a koja će se u ponudi smjestiti iznad jedine preostale verzije DBX707, modela sa 707 KS. Nova verzija zove se BMX-s i donosi više snage i manju masu. Poznati 4-litreni twin-turbo V8 dobio je turbo nadogradnje iz Aston Martin Valhalle i sada razvija 727 KS. To gotovo ništa ne mijenja u smislu performansi tako da sprint do 100 km/h ostaje na brutalnih 3,1 sekundi, no S je nekoliko desetinki brži do 200 km/h. Najveća brzina od 310 km/h je na vrhu ponude sportskih SUV-ova. Samo je Lamborghini Urus SE malo brži od ovog auta. 

Author: Aston Martin foto: Aston Martin

Kako bi osigurali da DBX S ne izgleda brže samo na papiru, inženjeri su također prilagodili deveterostupanjski mjenjač. U načinima vožnje Sport i Sport+, brzine se sada mijenjaju čvršće i oštrije, a upravljač je također osjeća malo izravniji. Sustav pogona na sve kotače ostaje isti, odnosno dovoljno fleksibilan da šalje svu snagu na stražnje kotače ili do 50 posto na prednje, ovisno o situaciji. Aston Martin nije ništa promijenio na ovjesu, a kočnice su karbonsko-keramičke s promjerom 419 mm sprijeda, 389 mm straga.

Author: Aston Martin foto: Aston Martin

Unutra, gotovo sve ostaje isto. Izvana postoje veće razlike jer auto ima agresivniji splitter sprijeda, novi difuzor straga i novi raspored ispuha. Umjesto po dvije cijevi koje su jedna pored druge sa svake strane vozila, ispušne cijevi su sada okomito naslagane jedna na drugu.

Author: Aston Martin foto: Aston Martin

Automobil je također nešto lakši. Novi 23-inčni magnezijski kotači štede čak 18 kilograma u usporedbi s aluminijskom verzijom, a krov od karbonskih vlakana također smanjuje masu. Tu je i nova saćasta maska, inspirirana DBS 770 Ultimateom, koja je ne samo elegantnija već i lakša. Dodatni dijelovi od karbonskih vlakana, od retrovizora do pragova vrata pomažu da sveukupna ušteda na masi iznosi 45 kg, no pitanje je koliko se to sve osjeti jer auto i dalje ima 2245 kilograma. Osim toga sva smanjenja mase su opcionalna, odnosno za sve lakše dijelove se mora "masno" nadoplatiti. 

Author: Aston Martin foto: Aston Martin

Aston Martin nije otkrio cijenu za svoj novi model, no cijena za DBX707 počinje od oko 243.000 eura u Njemačkoj. Uz sve ove dodatke nova bi verzija mogla lako premašiti 300.000 eura. Prvi DBX S modeli stići će u prodajne salone u jesen. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.