Dok se prvi serijski EV iz Crewea očekuje iduće godine, EXP 15 poslan je u svijet kao dizajnerski eksperiment, da malo testira reakcije publike
Bentley je konačno pokazao što namjerava raditi u "električnoj budućnosti", i to s konceptom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Njihov prvi potpuno električni koncept, EXP 15, ne sliči ni na jedan Bentley dosad, izgleda kao križanac kupea, limuzine i SUV-a i čak ni nema suvozačko sjedalo. Umjesto toga, Bentley nudi krevet za psa.
Dok se prvi serijski EV iz Crewea očekuje iduće godine, EXP 15 poslan je u svijet kao dizajnerski eksperiment, da malo testira reakcije publike. Bentley se zato odlučio za hrabar potez - "povišenu sportsku limuzinu" s troja vrata, neobičnim proporcijama i tehnologijom koja koketira s umjetnošću.
S prednje strane dominiraju golema zatvorena maska i neobična svjetla, dok Bentleyjev novi krilati logotip daje dozu poznate profinjenosti. Aerodinamične linije, crni krov i elegantno izduženi stražnji dio naglašavaju crossover karakter, no ipak nije riječ o SUV-u u klasičnom smislu.
Ispod vanjštine krije se još ekscentričniji interijer. Tri sjedala raspoređena su u neobičnom asimetričnom rasporedu: vozačko sjedalo, dva stražnja sjedala i suvozačka pozicija koja zapravo ne postoji. Umjesto nje moguće je umetnuti ležaj za pse ili dvije putne torbe. No zato je stražnje suvozačko sjedalo moguće pomaknuti u tri položaja, uključujući i ko-pilot način, tik do vozača.
Tu je i 'Wing Gesture' digitalna instrumentna ploča preko cijele širine kabine, a infotainment ima "mehanički prikaz" s pomičnim "prstima" koji prikazuju smjer vožnje, stanje baterije i više. Međutim, sve to može nestati, doslovno, jednim dodirom, otkrivajući furnirano drvo ispod staklene površine.
Stražnji dio interijera skriva luksuz kakav se očekuje od Bentleya. Tu su hladnjak, ambijentalna rasvjeta, elegantna svjetiljka, te rasklopivi nasloni koji se mogu transformirati u mini piknik prostor. Bentley se ovdje ozbiljno poigrao idejom da luksuzni auto bude i multifunkcionalni dnevni boravak.
Tehničkih podataka gotovo da nema. Potvrđeno je tek da se radi o potpuno električnom pogonu na sve kotače, s velikim dosegom i brzim punjenjem u skladu s očekivanjima premium publike. Pretpostavlja se da će serijski model dijeliti platformu s Porscheom Cayenne Electric, što znači vrhunsku bazu za performanse, ali vjerojatno mnogo konvencionalniji dizajn od ovog koncepta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.