U razgovoru za njemački "Auto Motor und Sport" Schäfer je otvoreno rekao da novi modeli u gradskoj klasi s benzinskim motorima jednostavno više nemaju smisla
Volkswagen je i službeno potvrdio ono o čemu se u industriji već dulje šuškalo, legendarni Polo više neće dobiti nasljednika s motorom s unutarnjim izgaranjem. Prema riječima šefa marke Volkswagen Thomasa Schäfera, stroži europski propisi o emisijama CO2 učinili su razvoj malih benzinskih automobila ekonomski neodrživim. Budućnost u tom segmentu, poručuje Schäfer, isključivo je električna.
U razgovoru za njemački "Auto Motor und Sport" Schäfer je otvoreno rekao da novi modeli u gradskoj klasi s benzinskim motorima jednostavno više nemaju smisla. Troškovi razvoja i prilagodbe propisima bili bi previsoki, a krajnja cijena za kupce neprihvatljiva. Zato će Volkswagen u idućim godinama male gradske i kompaktne modele nuditi samo s električnim pogonom.
Ta strategija konkretno se vidi u novoj generaciji modela. ID. Polo i ID. Cross stižu 2026. godine, a 2027. slijedi još pristupačniji mali ID koji je najavljen konceptom ID. Every1. Sva tri modela temelje se na novoj platformi MEB+ i neće imati nikakve varijante s motorima s unutarnjim izgaranjem. Volkswagen pritom odbacuje i vodik kao rješenje za velikoserijske modele, smatrajući da je tehnologija preskupa, neučinkovita i ograničena dostupnošću zelenog vodika.
ID. Polo će na tržište krenuti s tri razine snage 116, 135 i 211 KS, dok će sportski ID. Polo GTI s 226 KS uslijediti kasnije tijekom godine. Osnovne verzije koriste LFP bateriju neto kapaciteta 37 kWh, dok snažnije izvedbe dobivaju novu PowerCo NMC bateriju od 52 kWh, koja omogućava doseg do 450 kilometara i brzo DC punjenje do 130 kW.
Tehnički, ID. Polo donosi potpuno novi prednji električni motor APP 290, koji smanjuje masu i složenost, ali i poboljšava iskorištenje prostora. Zahvaljujući ravno postavljenoj bateriji u podnici i cell-to-pack tehnologiji, električni Polo nudi više mjesta u kabini nego današnji benzinski model. Prtljažnik raste na 435 litara, a cijena bi trebala startati od oko 25.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.