Početna Novosti 3503 pregleda

BMW M2 srušio rekord Nürburgringa za kompaktne aute

FOTO: BMW

U odnosu na stari M2, vrijeme novog je sasvim druga dimenzija što pokazuje koliko automobili kroz godine postaju napredniji i sposobniji u brzoj vožnji

BMW M odjel je u posljednje vrijeme bio prilično aktivan kada je u pitanju skupljanje brzih krugova na legendarnom  Nürburgring Nordschleifeu. S vremenom od 7:35.06 minuta, M3 Touring nedavno je postao najbrži karavan na ovoj stazi, a nešto prije toga je M4 CSL ostvario odličnih 7:18.14 minuta. Sada je BMW zabilježio još jedna uspjeh na zelenom paklu, M2 je postao najbrži kompakt na Nürburgringu.

NEMA JOJ RAVNOG Pogledajte video: Fantastična Nevera srušila rekord Nürburgringa

Naravno,  mnogi će ovaj rekord osporavati jer M2 ne izgleda kao tipičan kompakt, dugačak je skoro 4,6 metara, a ima i šesterocilindrični motor te stražnji pogon. Sve te karakteristike su daleko od kompaktnih ikona s Ringa Meganea R.S., Honde Civic i Golfa GTI, ali i od Audija RS3 koji je držao dosadašnji rekord za kompakte. No nominalno M2 spada u kompaktnu klasu pa se BMW može veseliti novom rekordu.

Fascinantni sportski auto s 460 KS kojeg je vozio M-ov razvojni inženjer i vozač utrka Jörg Weidinger prešao je stazu od 20,8 kilometara 7:38,71 minuta, gotovo  dvije sekunde brže nego što je uspio RS 3. Automobil je bio potpuno serijski, a jedina promjena su bile Michelin Pilot Sport Cup 2 gume dimenzija 275/35 R19 sprijeda i 285/30 R20 straga, koje su inače dozvoljene za korištenje na cesti i ponuđene kao opcija prilikom kupnje novog M2. 

U odnosu na stari M2, vrijeme novog je sasvim druga dimenzija što pokazuje koliko automobili kroz godine postaju napredniji i sposobniji u brzoj vožnji. Razlika u odnosu na 7:52.36 prve M2 generacije je više od 13 sekundi. Prethodni model bio je dosta lakši od druge generacije, ali je imao i 50 KS manje snage. No samo ta snaga nikako nije jedini razlog za ogroman napredak. 

NEMA BRŽEG Video: Honda Civic Type R srušila rekord Nürburgringa

Prema tvrdnjama vozača Weidingera, on i njegov tim od 8 ljudi imali su velike poteškoće s vremenom na dan obaranja rekorda u travnju. Staza je bila vlažna i trebali su čekati da se osuši, a temperatura je iznosila samo sedam stupnjeva. Vožnja je obavljena u "Sport" načinu rada auta, a temperatura guma je iznosila 70 stupnjeva. Weidinger je trebao imati tri pokušaja, no već prvi krug nakon treninga je rezultirao rekordnim vremenom. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.