U odnosu na stari M2, vrijeme novog je sasvim druga dimenzija što pokazuje koliko automobili kroz godine postaju napredniji i sposobniji u brzoj vožnji
BMW M odjel je u posljednje vrijeme bio prilično aktivan kada je u pitanju skupljanje brzih krugova na legendarnom Nürburgring Nordschleifeu. S vremenom od 7:35.06 minuta, M3 Touring nedavno je postao najbrži karavan na ovoj stazi, a nešto prije toga je M4 CSL ostvario odličnih 7:18.14 minuta. Sada je BMW zabilježio još jedna uspjeh na zelenom paklu, M2 je postao najbrži kompakt na Nürburgringu.
Naravno, mnogi će ovaj rekord osporavati jer M2 ne izgleda kao tipičan kompakt, dugačak je skoro 4,6 metara, a ima i šesterocilindrični motor te stražnji pogon. Sve te karakteristike su daleko od kompaktnih ikona s Ringa Meganea R.S., Honde Civic i Golfa GTI, ali i od Audija RS3 koji je držao dosadašnji rekord za kompakte. No nominalno M2 spada u kompaktnu klasu pa se BMW može veseliti novom rekordu.
Fascinantni sportski auto s 460 KS kojeg je vozio M-ov razvojni inženjer i vozač utrka Jörg Weidinger prešao je stazu od 20,8 kilometara 7:38,71 minuta, gotovo dvije sekunde brže nego što je uspio RS 3. Automobil je bio potpuno serijski, a jedina promjena su bile Michelin Pilot Sport Cup 2 gume dimenzija 275/35 R19 sprijeda i 285/30 R20 straga, koje su inače dozvoljene za korištenje na cesti i ponuđene kao opcija prilikom kupnje novog M2.
U odnosu na stari M2, vrijeme novog je sasvim druga dimenzija što pokazuje koliko automobili kroz godine postaju napredniji i sposobniji u brzoj vožnji. Razlika u odnosu na 7:52.36 prve M2 generacije je više od 13 sekundi. Prethodni model bio je dosta lakši od druge generacije, ali je imao i 50 KS manje snage. No samo ta snaga nikako nije jedini razlog za ogroman napredak.
Prema tvrdnjama vozača Weidingera, on i njegov tim od 8 ljudi imali su velike poteškoće s vremenom na dan obaranja rekorda u travnju. Staza je bila vlažna i trebali su čekati da se osuši, a temperatura je iznosila samo sedam stupnjeva. Vožnja je obavljena u "Sport" načinu rada auta, a temperatura guma je iznosila 70 stupnjeva. Weidinger je trebao imati tri pokušaja, no već prvi krug nakon treninga je rezultirao rekordnim vremenom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.