Čak 90 posto manje prašine tokom kočenja, bolje performanse, veća sigurnost, otpornost na koroziju i dva puta duži vijek trajanja nego u konvencionalnih diskova
Velik broj proizvođača automobila zadnjih se godina fokusirao na razvoj automobila na električni pogon, ili barem hibridni. Iako takva rješenja smanjuju emisije štetnih ispušnih pliniva na globalnoj razini, automobili trebaju više od ekoloških motora kako bi postali ekološki u pravome smislu riječi. Kočnice i gume odgovorei su za 32 % emisija čestica tokom vožnje, od čega polovicu čini prašina iz kočnih sustava.
Stoga je Bosch, odnosno njegova podružnica Buderus Guss, razvio revolucionarni “iDisc”. Nakon izrade disk se obrađuje mehanički, toplinski i galvanski te na njega dolazi Volfram-Karbidni premaz.. iDisc je skuplji oko tri puta od uobičajenog, a do tri puta je jeftiniji od keramičkoga diska. Za pretpostaviti je kako će cijena padati s rastom proizvodnje. iDisc će se već iduće godine serijski ugrađivati na neke automobile, a kao premijerni se spominje Porsche Cayenne.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.