Napokon smo dočekali predstavljanje željno iščekivanog Audijeva modela Q8, najnaprednijeg i najmodernijeg SUV automobila iz Ingolstadta...
Nakon što je prije više od deset godina BMW predstavio model X6, sada mu se priključio Audi svojim potpuno novim Q8. Iako je dimenzijama jednak modelu Q7, ovaj se Audi diči većim međuosovinskim razmakom, što ga je svrstalo na sami vrh ljestvice prostranosti u toj klasi.
U prostranu unutrašnjost odlično se uklapa i veći 'bunker', čiji je obujam sada 605, odnosno 1755 litara. Što se eksterijera tiče, Q8 je predstavnik jedne potpuno nove siluete linija, pa se potpuno razlikuje od standardnih Q modela.
Što se unutrašnjosti tiče, većina je stvari identična onima u novome A8, pa ako ste kojim slučajem imali prilike u njemu i sjediti, interijer neće biti veliko iznenađenje za vas.
'Blago' hibridni pogon omogućio je da ovaj SUV, s jednakim motorom kao u drugih modela, troši 0,7 litara manje na 100 kilometara. Kad smo već kod agregata, predstavimo i njega. Riječ je o već provjerenome 3-litrenom dizelskom motoru V6 s 289 'konja' i sa 600 Nm okretnoga momenta.
On je sparen s osmostupanjski automatskim mjenjačem Tiptronic i pouzdanim pogonom AWD. Ovaj superluksuzni SUV do stoke juri 6,3 sekunde, a najveća brzina modela s ovim motorom još nije poznata. Iz Audija su već najavili dva dodatna motora koja bi se trebala priključiti ponudi početkom 2019. godine, a riječ je o slabijoj verziji dizelskog i benzinskoj 3-litrenoj TFSI s 344 'konja'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.