Zaposlenici BMW-a predložili su 16.500 ideja i uštedjeli tvrtki čak 90 milijuna eura za što je potrošeno 32 milijuna eura u obliku premija
Zaposlenici u europskim tvornicama automobila daju sugestije, rješenja i ideje vezane uz proizvodnju automobila koje u pravilu donose proizvođačima automobila enormno velike uštede. Najnovija takva vijest dolazi iz Njemačke, točnije Bavarske, odnosno BMW grupacije, koja je objavila informaciju kako je čak 30 posto zaposlenika u njihovim pogonima tijekom godine predložilo 16.500 rješenja i poboljšanja koja su BMW grupaciji donijela čak 90 milijuna eura uštede od listopada 2012. godine kada se počelo s poticajem zaposlenika na takvo ponašanje i da svoje prijedloge i ideje pošalju novo uvedenom intranet platformom 'CRE8’.
Postignute su direktne uštede od 90 milijuna eura, ali na nagrade zaposlenicima potrošeno je 32 milijuna eura, pri čemu je najveća premija iznosila 5,3 milijuna eura, a ostale premije su bile uglavnom u iznosu do 120.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.