Početna Novosti 12 pregleda

Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje

NISSAN LEAF 30 kWh
Vidi galeriju 1/6
Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje Elektromobil novom baterijom vozi efikasnije i dalje

Novi model Nissan Leaf 30 kWh za 2016. ima povećan doseg s jednim punjenjem baterije za 23 posto i sada iznosi 245 km

Uvođenjem novog modela Nissan Leaf 30kWh japanski proizvođal ponovno poboljšava performanse, praktičnost i predodžbu o električnim vozilima. Sada obnovljeni Nissan Leaf ima doseg 245 km, više od bilo kojeg konkurenta u tom segmentu vozila. Veći doseg postignut je novom baterijom kapaciteta 30 kWh, a da je pri tom baterija dimenzijama ostala ista dosadašnjoj bateriji kapaciteta 24 kWh. Nova baterija je od stare teža 21 kg.

NISSAN LEAF 30 kWh | Author: Nissan foto: Nissan

Uvođenje ugljika, dušika i magnezija na elektrode poboljšava performanse, a boljoj učinkovitosti pridonosi i promjena rasporeda ćelija. Nissan garantira kako će kapacitet nove 30-kWh baterije biti obuhvaćen jamstvom u trajanju od osam godina, odnosno 160.000 km.

NISSAN LEAF 30 kWh | Author: Nissan foto: Nissan

Kao i u aktualnom Leafu, vlasnici će bateriju moći puniti kod kuće, na javnim punionicama ili iz mreže brzih punjača (trofazni, 400 V) koja se brzo širi diljem Europe i najbolja je mreža za punjenje električnih vozila na svijetu. Za punjenje baterije do 80% kapaciteta pri brzom punjenju treba samo 30 minuta, što je posve jednako vremenu potrebnom da se do iste razine napuni baterija kapaciteta 24 kWh.

NISSAN LEAF 30 kWh | Author: Nissan foto: Nissan

Proizvodnja Leafa 30kWh nastavit će se u Nissanovoj tvornici u britanskom Sunderlandu, a prodaja u Europi počet će u siječnju 2016. Cijene i specifikacije za pojedina tržišta bit će objavljene uskoro. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.