Novi Roma je prvi Ferrarijev kabrolet s motorom sprijeda i platnenim krovom još od modela 365 GTS4 iz 1969. godine
Ferrari je predstavio novi Roma Spider na ekskluzivnom događaju u Marakešu. Ne, ovoga puta se ne radi o čudovištu namijenjenom beskompromisnoj jurnjavi već automobilu koji je sa svojih 620 KS jedan od najslabijih modela u ponudi ovog proizvođača. Ma koliko to čudno zvučalo. Novi Roma je prvi Ferrarijev kabriolet s motorom sprijeda i platnenim krovom još od modela 365 GTS4 iz 1969. godine.
Novi brzi kabriolet opremljen je platnenim pomičnim krovom koji se može spustiti za 13,5 sekundi pri brzinama do 60 km/h. Ferrari za krov nudi mnoge mogućnosti individualizacije koje uključuju sofisticirane tkanine i raznovrsne kontrastne šavove."
Kako bi vlasnicima bilo ugodno sa spuštenim krovom, Roma dolazi opremljena novim deflektorom za vjetar koji je integriran u naslon stražnjeg sjedala. Ferrari kaže da se može rasklopiti pritiskom na tipku kako bi se osigurala "iznimna udobnost putnika u automobilu bez zauzimanja dodatnog prostora u automobilu".
Ferrari nije zaboravio ni na praktičnost. Kao što je tvrtka objasnila, gornji dio od tkanine zauzima manje prostora u prtljažniku od sklopivog tvrdog krova, a postoji otvor na stražnjem naslonu za prijevoz dužih predmeta u prtljažniku. On ipak nije previše raskošnog volumena sa 255 litara.
Kabina sadrži digitalnu ploču s instrumentima kao i 8,4-inčni infotainment sustav s Android Auto i Apple CarPlay sustavima. Auto može biti opremljen vitkim 8,8-inčnim zaslonom za putnike koji prikazuje informacije o performansama i navigaciji, služi za upravljanje klimom te drugim funkcijama infotainmenta.
Za pogon je zadužen 3,9-litreni V8 s dva turbopunjača koji razvija 620 KS i 760 Nm okretnog momenta. Povezan je s mjenjačem s dvostrukom spojkom i osam brzina. Sve to automobilu omogućuje ubrzanje od 0-62 mph (0-100 km/h) za 3,4 sekunde i postizanje najveće brzine veće 320 km/h.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
sindoor
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.