Početna Novosti 5593 pregleda

Gdje mu je kraj? Rimac s Neverom želi srušiti još jedan rekord

FOTO: Rimac Automobili

Automobil koji trenutno drži rekord za ubrzanje do 400 km/h i naknadno kočenje do zaustavljanja je Koenigsegg Agera RS. Rimac taj rekord želi preoteti

Rimac Nevera je u posljednjih nekoliko godina postavio niz impresivnih rekorda potvrđujući status jednog od najuzbudljivijih i najmoćnijih automobila današnjice. Nevera je dokazala da može pojuriti 412 km/h, ubrzati do 100 km/h za 1,97 sekundi ili priječi četvrt milje (402 metara) za nevjerojatnih 8,58 sekundi. Ali koliko je Nevera dobra u kočenju? Po svemu sudeći uskoro ćemo saznati i to. Naime Neverine Brembo karbonsko-keramičke kočnice trebale bi pomoći pri postavljanju još jednog impresivnog rekorda. 

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Mate Rimac oglasio se na Facebooku i podijelio video brze vožnje Nevere na njemačkoj autocesti. Jedan od komentara koje je dobio ispod svoje objave bio je: "Treba mi 0-400-0 km/h. Mate Rimac, trebao bi srušiti rekord iz iz 2017.! Mislim da bi Rimac Nevera iznenadila sve !" Mate Rimac nije dugo čekao na odgovor: ispod komentara je napisao samo: "Pazi sljedeći tjedan." To nam otkriva  da se test treba održati ovih dana ili je već održan, a rezultat bi trebao biti objavljen idući tjedan. 

Automobil koji trenutno drži rekord za ubrzanje do 400 km/h i naknadno kočenje do zaustavljanja je Koenigsegg Agera RS. Za tu radnju njemu je trebalo samo 33,29 sekundi.  Rekordna vožnja održana je u studenom 2017. na zatvorenom dijelu od 18 kilometara državne ceste 160 između Las Vegasa i Pahrumpa u SAD-u. Samo mjesec dana ranije, Koenigsegg Ageri RS je trebalo 36,44 sekunde da izvršiti zadatak. na bivšem vojnom aerodromu u Danskoj.

Author: Rimac Automobili foto: Rimac Automobili

Čak i ako će Rimac Nevera preoteti titulu Koenigseggu, švedski proizvođač već radi na nečem još ekstremnijem Jesko Absolut već je opisan kao najbrži automobil koji će marka ikada napraviti, sugerirajući da bi mogao ići čak i brže od 500 km/h. Jesko Absolute imat će još veće karbonsko-keramičke kočnice Nevere, s diskovima od 410 mm sprijeda i 395 mm straga u odnosu na diskove od 390 mm na obje osovine kod hrvatskog automobila. Osim toga, Koenigsegg će biti mnogo lakši jer će težiti 1.390 kilograma, dok Rimac teži oko 2.300 kg.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.