Iako je GM prijavio rast prodaje 6,4 posto u trećemu kvartalu, s profitom 2,5 milijarde dolara, to ga ne sprečava u namjeri ubrzanja plana masovnoga restrukturiranja
U službenome priopćenju objavljeno je kako će otpustiti 15 % zaposlenika u Sjevernoj Americi, a neke tvornice u Americi i Kanadi mogle bi se zatvoriti. Iako još nema konkretnih službenih odluka o njihovu zatvaranju, sigurno je da proizvođač automobila u sljedeće dvije godine neće dodjeljivati nove zadatke trima pogonima za sklapanje vozila (Lordstown (Ohio), Detroit-Hamtramck i Oshawa (Ontario)) i dvama pogonima za proizvodnju agregata (White Marsh (Maryland) i Warren (Michigan)). Budućnost ovih tvornica, kao i radnih mjesta u njima, je neizvjesna.
Razlog ovim potezima je tranzicija usmjerena ka naprednim tehnologijama, što bi značilo električnim vozilima i autonomnoj vožnji, a nije izuzeta ni opcija preusmjeravanja fokusa prodaje na SUV-ove i crossovere. Globalno gledajući, GM se nada kako će ovim restrukturiranjem 'osloboditi' šest milijardi dolara do kraja 2020. godine.
Bez sumnje, prodaja automobila u nekim segmentima, osobito u limuzinskom segmentu, na velikim tržištima pada. Ova je godina bila teška za taj segment, pa se čini kako ovaj put GM želi ostati iznad razine krivulje.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
SusanMedlock
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.