Honda se okrenula automatizaciji i umjetnoj inteligenciji kako bi transformirala svoj proces proizvodnje električnih vozila u Kini, smanjujući svoju potrebu za osobljem za velikih posto. Iako roboti još uvijek nisu u potpunosti zamijenili ljudske radnike, tehnologija koju Honda uvodi, zajedno sa sličnim nastojanjima tvrtki poput Mercedes-Benza, BMW -a i Dongfenga sugerira budućnost koja bi mogla biti neizvjesna za radnike u automobilskoj industriji.
Japanski proizvođač automobila nedavno je pokrenuo proizvodnju potpuno električnog Ye P7 s lokalnim partnerom Guangzhou Automobile Group. Tvornica u Guangzhouu koristi automatizirano vođena vozila za premještanje važnih komponenti automobila kroz tvornicu, uključujući teške baterije. Obično u tvornicama ljudski radnici inače prevoze dijelove kroz pogone.
U intervjuu za Nikkei Asia, Honda je otkrila da također koristi umjetnu inteligenciju za fino podešavanje procesa zavarivanja za Ye P7, kako bi se "smanjili fiksni troškovi što je više moguće". Tvrtka vidi "elektrifikaciju kao priliku za reviziju načina na koji proizvodi vozila" i priliku za ponovno osmišljavanje proizvodnog procesa iz temelja.
Novi Ye P7 je važno vozilo za Hondu. Na većini zapadnih tržišta, japanski proizvođač automobila zaostaje za mnogim svojim konkurentima u ponudi električnih modela. S obzirom na to da je Kina brzo postala uvjerljivo najveće tržište električnih auta na svijetu, Honda si ne može priuštiti da zaostaje za konkurencijom ili bi u suprotnom mogla doživjeti pad prodaje u Kini.
Slično kao i S7, koji je predstavljen početkom ovog mjeseca i napravljen u suradnji s Dongfengom, P7 ima bateriju od 89,8 kWh, a osnovni modeli imaju stražnji motor od 268 KS. Dostupna je i verzija s dva motora, koja se može pohvaliti s kombiniranih 469 KS. Modeli s pogonom na stražnje kotače imaju navedeni doseg od 650 km, dok verzija s pogonom na sve kotače navodno može prijeći do 620 km između punjenja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.