Roboti Apollo trenutačno se koriste za internu logistiku i fokusirani su na "dosadne" zadatke koji se ponavljaju
Desetljećima su se tvornice automobila oslanjale na masivne industrijske robote kao pomoć u izradi vozila, a posljednjih godina sve više im se priključuju napredni humanoidni roboti koji su u stanju hodati po pogonu i ispunjavati razne zadatke. Mercedes-Benz je najnoviji proizvođač automobila koji uključio takve robote u svoju proizvodnju.
Robote je proizveo Apptronik, američka tvrtka osnovana 2016. u Laboratoriju za humanu robotiku Sveučilišta u Teksasu. Mercedes-Benz je uložio desetke milijuna dolara u ovu tvrtku i sada testno koristi robote nazvane Apollo u tvornici Berlin-Marienfelde u Njemačkoj.
Roboti Apollo trenutačno se koriste za internu logistiku i fokusirani su na "dosadne" zadatke koji se ponavljaju. Na primjer, mogu premještati komponente ili module na proizvodnu liniju, gdje ih vješti tehničari sastavljaju i ugrađuju u vozila. Također se mogu koristiti za provođenje početnih provjera kvalitete dijelova.
Mercedesovi zaposlenici su bili uključeni u obuku Apollo robota putem teleoperacije i proširene stvarnosti. Ovaj proces je omogućio robotima da nauče raditi autonomno, smanjujući potrebu za stalnim nadzorom. Ako Apollo robotima ponestane struje, mogu se sami priključiti na punjač i ponovno napuniti.
Mercedes-Benz nije jedini proizvođač automobila koji testira uporabu robota i njihov razvoj. Tesla nastavlja s razvojem vlastitog humanoidnog robota Optimus, dok je BMW prošle godine počeo koristiti napredne robote u svojoj tvornici u Južnoj Karolini u SAD-u. Prošle godine je kineski brend Dongfeng Motors predstavio robota pokretanog umjetnom inteligencijom u svojoj tvornici. Slično kao i Apollo, Dongfengov robot pomaže u provjeri kvalitete i logistici, dokazujući da budućnost proizvodnje nedvojbeno iz dana u dan postaje sve više robotizirana.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.