Dizajner rođen u Frankfurtu koji je svojedobno radio za VW Gupu i PSA je od travnja 2019. vodio dizajnerski tim BMW-a, a sada prelazi u Rolls-Royce
Od 1. listopada događaju se velike promjene u dizajnerskim timovima brendova BMW Grupe. Adrian van Hooydonk ostaje šef dizajna BMW Grupe, ali Domagoj Dukec više nije glavni dizajner BMW-a. Hrvat rođen u Frankfurtu koji je svojedobno radio za VW Gupu i PSA je od travnja 2019. vodio dizajnerski tim BMW-a, a sada prelazi u Rolls-Royce gdje će preuzeti istu ulogu.
Dizajn za buduće BMW-e potpisivat će dvoje ljudi. Za modele u višoj srednjoj i luksuznoj klasi bit će odgovoran Maximilian Missoni, bivši prvi čovjek dizajna u Polestaru. Nakon što je šest godina proveo u tvtki koju je osnovao Volvo, dobio je zadatak "nacrtati" najveća i najprestižnija BMW-ova vozila kao i nadolazeće modele s oznakom BMW Alpina.
Automobile kompaktne do srednje veličine dizajnirat će Oliver Heilmer, koji je bio šef dizajna u Miniju od 2017. Osim toga, njegov će tim također biti odgovoran za izgled M automobila. Umjesto njega na čelo Minijevog odjela za dizajn doći će Holger Hampf, bivši šef odjela Designworks. Ubuduće, Rolls-Royceov bivši šef dizajna Anders Warming vodit će Designworks.
Također, BMW je imenovao Claudiu Braun za voditelja novog odjela za različite marke za dizajn boja i materijala za BMW, Mini i Rolls-Royce. Christian Bauer ostaje predvodnik odjela "digitalnog korisničkog iskustva".
Ne zna se zašto je BMW je svoj dizajnerski tip tako "protresao". Posljednjih godina kritike na dizajn BMW automboila sve su glasnije, no kupcima to nimalo ne smeta jer je njemački proizvođač 2023. oborio povijesni rekord prodaje s 2.252.793 automobila. Činjenica je da BMW-u ide bolje nego ikad i pitanje je bi li s drugačijim dizejnom rezultati bili bolji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.