Konkurencija S-klase u svojim ponudama već ima ili je imala motore s obujmom dvije litre, a Mercedes se najnovijom S-klasom (za kinesko tržište) pridružuje tome društvu...
Audi je u svoj model A8 od 2012. do 2015. godine ugrađivao 'maleni' motor 2.0 TFSI s četirima cilindrima (u hibridnoj kombinaciji), a BMW u svoju 'sedmicu' (model 730i) ugrađuje 2,0-litreni četverocilindraš još od 2016. godine.
Ovome trendu 'slabašnih' luksuznih limuzina iz najveće klase sada se pridružuje i Mercedes-Benz. Naime, u novu S-klasu, doduše isključivo za kinesko tržište, ugrađivat će se 2,0-litreni agregat s oznakom M264. Model S320 L razvija 299 KS uz pomoć dva turbopunjača i blage hibridne tehnologije. Sustav EQ-Boost tako će ovoj S-klasi iz baterije omogućiti dodatnih 14 KS.
Ipak, treba spomenuti činjenicu da je Mercedes još 2011. u S-klasu ugradio 'maleni' motor. Tada je dizelski S250 imao agregat s 2143 kubika i 204 KS.
Naznaka dolaska ovoga modela S-klase na druga svjetska tržišta još nema, no u posljednje vrijeme svjedoci smo toga da je u autoindustriji sve moguće pa nije posve nemoguće da 2,0-litrenu S-klasu jednoga dana ugledamo i na europskim prometnicama.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.