Kratica je prilično elegantnije rješenje od dosadašnjeg "nezgrapnog" i pomalo zbbunjujučeg naziva
Vrijeme korporacije Jaguar Land Rover je službeno završilo. Od 1. lipnja se ova britanska tvrtka službeno naziva JLR. Da ne bi bilo zabune, imena brendova neće se mijenjati, i dalje će postojati Land Rover i Jaguar, jedino je njihova krovna tvrtka promijenila naziv.
Od kuda im ideja za naziv JLR vjerojatno ne treba dodatno pojašnjavati. Kratica je prilično elegantnije rješenje od dosadašnjeg "nezgrapnog" i pomalo zbunjujućeg naziva. Promijenjen je i logo korporacije.
Odluka o preimenovanju nije donesena preko noći. To je odlučeno još u travnju, a promjena imena je dio JLR-ove Reimagine strategije vrijedne ukupno čak 18,6 milijardi dolara. Jasno je da uz tolike investicije ne namjeravaju samo promijeniti naziv i logo. Proizvodni pogoni se nadograđuju i obnavljaju za električnu budućnost, a proizvođač automobila planira brzo krenuti u tom smjeru. Uskoro će biti predstavljena JLR-ova sljedeća generacija ELR platforme za električne SUV-ove, koja bi trebala biti temelj za električni Range Rover koji dolazi 2025. godine i druga Jaguar i Land Rover vozila.
"Naša krajnja ambicija je izgraditi istinski emocionalno privlačna iskustva za naše klijente koja će s vremenom izgraditi dugoročnu visoku vrijednost za naše robne marke i dugoročnu održivost za JLR", rekao je Gerry McGovern, glavni kreativni direktor u JLR-u.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.