Za sada brend u Kini prodaje dva modela: SU7, zamišljen kao izravni rival Teslinom Modelu 3, te SUV YU7, koji oblikom i veličinom podsjeća na Model Y
Kineski tehnološki div Xiaomi, poznat po pametnim telefonima, drugim pametnim uređajima i sve širem portfelju elektronike, uskoro će ući i na najzahtjevnije svjetsko automobilsko tržište - u Europu. Kompanija je potvrdila kako planira lansirati svoje prve električne modele u Europi 2027., a vijest je stigla uz otvaranje njihovog novog istraživačko-razvojnog centra u Münchenu. Riječ je o njihovoj prvoj takvoj lokaciji izvan Kine, koja će igrati ključnu ulogu u globalnoj strategiji brenda.
Xiaomijev odjel za električna vozila već sada privlači veliku pažnju, ne samo zbog tehnoloških ambicija nego i zbog velike potražnje u Kini i sportskih performansi automobila. U lipnju je njihov SU7 Ultra postao najbrži serijski električni automobil na legendarnom Nürburgringu, završivši krug za 7:04.957 i time nadmašivši Porsche Taycan. Samo nekoliko tjedana kasnije, prototip je popravio vrijeme na nevjerojatnih 6:22.091, što ga svrstava među tri najbrža automobila ikad na toj stazi, bez obzira na pogon. Takav podvig odmah je stavio Xiaomi rame uz rame s najvećim igračima industrije.
Novo središte u Njemačkoj nazvano je “EV Europe Research and Development (R&D) and Design Centre”, a fokusirat će se na razvoj sportskih električnih vozila, naprednih baterijskih tehnologija i inovativnog dizajna. Xiaomi otvoreno govori o viziji povezivanja automobila s ostatkom svojeg ekosustava, naglašavajući da ne želi ponuditi samo prijevozno sredstvo, već i pametnu platformu koja će se uklopiti u svakodnevicu kupaca.
Za sada brend u Kini prodaje dva modela: SU7, zamišljen kao izravni rival Teslinom Modelu 3, te SUV YU7, koji oblikom i veličinom podsjeća na Model Y. Oba su modela već pobrala pohvale na domaćem tržištu, a ulazak u Europu trebao bi pokazati može li Xiaomi prenijeti uspjeh i izvan Kine.
Iako detalji o cijenama i tržištima na kojima će Xiaomi prvi put zakoračiti u Europu još nisu poznati, jedno je jasno, dolazak novog, snažnog igrača dodatno će uzdrmati ionako turbulentno tržište električnih automobila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.