Početna Novosti 313 pregleda

Kraj omraženog četverocilindraša. Mercedes ukida AMG C63?

FOTO: Mercedes-Benz

Prema najnovijem izvješću MBpassion bloga  Mercedes navodno odustaje od 2,0-litrenog motora koji u hibridnoj konfiguraciji razvija 680 KS i više od 1000 Nm, no ne zamjenjuje ga s V8 motorom

Od svoje premijere prije manje od tri godine Mercedes AMG C63 S E Performance je predmet kontroverzi i kritika. Radikalni downsizing kojim je automobil izgubio V8 i dobio plug-in hibridni sustav s dvolitrenim četverocilindričnim motorom nije nimalo dobro sjeo obožavateljima i kupcima i već su mnoga medijska izvješća govorila o tome da je prodaja izuzetno slaba. Dosad se u nekoliko navrata govorilo o tome da će Mercedes odustati od ovog modela, no tvrtka bi to svaki puta oštro demantirala braneći svoj model. Međutim sada bi se to moglo doista dogoditi. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Prema najnovijem izvješću MBpassion bloga  Mercedes navodno odustaje od 2,0-litrenog motora koji u hibridnoj konfiguraciji razvija 680 KS i više od 1000 Nm, no ne zamjenjuje ga s V8 motorom, već s novim twin-turbo trolitrenim rednim šesterocilindričnim motorom. Ovaj motor bi trebao biti baziran na stroju koji već pokreće E53, ali bi navodno bio snažniji u C-klasi. 

I ova varijanta bi trebala biti elektrificirana, no nije jasno hoće li to biti blagi hibrid ili plug-in hibridna verzija. MBpassion blog javlja da će se model zvati C 53 4MATIC+ i da će razvijati oko 450 KS plus električnih 23 KS uz blagi hibridni sustav. S druge strane britanski Autocar izvještava da će model ostati C63 i da će zamijeniti svoj stražnji električni motor za onaj koji bi se nalazio između motora i prijenosa. Po njima bi snaga sustava trebala iznositi više od 650 KS.

Author: Mercedes AMG foto: Mercedes AMG

Prema oba medijska izvješća kraj za četverocilindrični C63 bi trebao uslijediti nakon redizajna koji je planiran za iduću godinu, a novi pogonski sklop također bi se trebao naći u redizajniranom GLC 63 koji trenutačno također koristi četverocilindrični motor. 

Iako V6 u obje ove varijante sigurno zvuči kao bolja opcija od četverocilindraša, obožavatelji su se vjerojatno nadali povratku V8 koji je omiljen zbog svojeg zvuka i sirove snage. No Mercedesu se ne isplati vratiti V8 jer C-klasa nije prilagođena za njegovo korištene. Konkretno, Autocar je citirao izvor koji kaže da bi V8 zahtijevao "značajne strukturne promjene", kao i "novu rundu testiranja sigurnosti i regulatorno odobrenje", što ej sve kompliciran i skup postupak za redizajn automobila. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.