Prema najnovijem izvješću MBpassion bloga Mercedes navodno odustaje od 2,0-litrenog motora koji u hibridnoj konfiguraciji razvija 680 KS i više od 1000 Nm, no ne zamjenjuje ga s V8 motorom
Od svoje premijere prije manje od tri godine Mercedes AMG C63 S E Performance je predmet kontroverzi i kritika. Radikalni downsizing kojim je automobil izgubio V8 i dobio plug-in hibridni sustav s dvolitrenim četverocilindričnim motorom nije nimalo dobro sjeo obožavateljima i kupcima i već su mnoga medijska izvješća govorila o tome da je prodaja izuzetno slaba. Dosad se u nekoliko navrata govorilo o tome da će Mercedes odustati od ovog modela, no tvrtka bi to svaki puta oštro demantirala braneći svoj model. Međutim sada bi se to moglo doista dogoditi.
Prema najnovijem izvješću MBpassion bloga Mercedes navodno odustaje od 2,0-litrenog motora koji u hibridnoj konfiguraciji razvija 680 KS i više od 1000 Nm, no ne zamjenjuje ga s V8 motorom, već s novim twin-turbo trolitrenim rednim šesterocilindričnim motorom. Ovaj motor bi trebao biti baziran na stroju koji već pokreće E53, ali bi navodno bio snažniji u C-klasi.
I ova varijanta bi trebala biti elektrificirana, no nije jasno hoće li to biti blagi hibrid ili plug-in hibridna verzija. MBpassion blog javlja da će se model zvati C 53 4MATIC+ i da će razvijati oko 450 KS plus električnih 23 KS uz blagi hibridni sustav. S druge strane britanski Autocar izvještava da će model ostati C63 i da će zamijeniti svoj stražnji električni motor za onaj koji bi se nalazio između motora i prijenosa. Po njima bi snaga sustava trebala iznositi više od 650 KS.
Prema oba medijska izvješća kraj za četverocilindrični C63 bi trebao uslijediti nakon redizajna koji je planiran za iduću godinu, a novi pogonski sklop također bi se trebao naći u redizajniranom GLC 63 koji trenutačno također koristi četverocilindrični motor.
Iako V6 u obje ove varijante sigurno zvuči kao bolja opcija od četverocilindraša, obožavatelji su se vjerojatno nadali povratku V8 koji je omiljen zbog svojeg zvuka i sirove snage. No Mercedesu se ne isplati vratiti V8 jer C-klasa nije prilagođena za njegovo korištene. Konkretno, Autocar je citirao izvor koji kaže da bi V8 zahtijevao "značajne strukturne promjene", kao i "novu rundu testiranja sigurnosti i regulatorno odobrenje", što ej sve kompliciran i skup postupak za redizajn automobila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.