Aktualni ugovor traje do 2021. godine, a tada će se prekinuti poprilično uspješna suradnja duga skoro dva desetljeća
Početkom tjedna Ferrarijeva uprava je na konferenciji predstavila financijske rezultate iz prvoga kvartala ove godine. Šef financija, Antonio Picca Piccon je za medije izjavio: 'Erozija prihoda od proizvodnje motora bila je 19 milijuna eura, odnosno 23,4 posto, s obzirom na poprilično manje isporuke motora za Maserati'.
'Maserati je najavio da aktualni ugovor po isteku neće obnoviti. Prema tome, više nećemo isporučivati motore za Maserati, što je i dobra stvar jer možemo preusmjeriti puno vremena i rada na naš dodatan razvoj', rekao je izvršni direktor Ferrarija, Louis Camilleri. Aktualni ugovor traje do 2021. godine, a tada će se prekinuti poprilično uspješna suradnja duga skoro dva desetljeća.
Ferrari je konstantno snabdijevao Maserati svojim motorima od 2002. godine, odnosno od modela Coupe. Otada je posebno za Maserati razvio motore poput 3,8-litrenoga twin-turba V8, 3,0-litrenoga twin-turba V6 i najpoznatijega 4,7-litrenog atmosferca V8.
S obzirom na to da je mnogima ova najava bila iznenadna, još uvijek nije poznato kakvi će se motori nadalje ugrađivati u Maserati. No treba uzeti u obzir da je ovaj talijanski proizvođač član grupacije FCA pa je pred njime cijela lepeza motora koje bi mogao koristiti.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
morenocro
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.