Renault je 2018. uklinuo Clio R.S. a sada dolazi kraj i za njihov drugi sportski model. Time ime R.S. i odlični sportski auti koji se povezuju s njim odlazi u povijest
Renault Megane R.S. je pred krajem svoje karijere, a time će završiti i nekoliko desetljeća dugo razdoblje u kojem nas je Renault oduševljavao svojim sportskim modelima koji su svojim performansama i sposobnostima nerijetko posramljivali mnogo razvijanije rivale. Renault je najavio da će na auto salonu u Tokiu predstaviti posebnu Trophy Limited Edition izvedbu sportskog Meganea, a vrlo je moguće da je to ujedno i posljednja serija za automobil koji je svojedobno pisao povijest kao najbrži auto s prednjim pogonom na svijetu.
Renault Japon je najavio Megane RS Trophy Limited Edition kao jedan od izložaka za Tokyo Auto Salon 2023. godine. Za sada se ne znaju nikakvi detalji o budućem modelu niti su objavljene njegove forografije. Na predstavljanju će biti prisutan i Laurent Hurgon,, testni vozač Renaulta koji je 2019. godine postigao rekord za najbži krug u automboilu s prednjim pogonom na stazi Nürburgring. Taj podatak govori da Renault možda ipak sprema još ekstremniju verziju za oproštaj od legendarnog modela.
Renault Megane RS Trophy koji ej na slikama je predstavljen tijekom ljeta 2018. godine, a dvije godine kasnije je prošao kroz blagi redizajn. Opremljen je 1,8-litrenim četverocilindričnim motorom koji razvija 300 KS. Novi Limited Edition bi se na tržištu trebao naći tijekom proljeća 2023. godine.
Četvrta generacija Meganea će uskoro biti "ugašena", a njegov neizravni nasljednik postati će već ranije predstavljeni crossover Megane E-Tech. Prestankom proizvodnje posljednjeg R.S.-a nesta će i to ime (osim iz linija opreme) jer REnault je već ranije svoj R.S. odjel preimenovao u Alpine Cars.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.