Početna Novosti 819 pregleda

Kraljevski par vozio se u Jaguaru s Rimčevim baterijama

Vidi galeriju 1/4
Kraljevski bračni par provozao se u Jaguaru s Rimčevim baterijama Kraljevski bračni par provozao se u Jaguaru s Rimčevim baterijama Kraljevski bračni par provozao se u Jaguaru s Rimčevim baterijama Kraljevski bračni par provozao se u Jaguaru s Rimčevim baterijama

Jaguarov E-Type često su proglasili najljepšim automobilom na svijetu, a automobil iz 1968. preradili su na električni pogon, za što je bila zadužena tvrtka Rimac Automobili. Auto je vozio princ Harry nakon vjenčanja

Princ Harry i Meghan Markle odvezli su se nakon vjenčanja iz dvorca Windsor u obližnji Frogmore House u britanskome klasiku, plavome Jaguaru E-Type bez krova.

Princ Harry i Meghan Markle u Jaguaru s RImčevim baterijama | Author: Charlie Magee foto: Charlie Magee

No, ovaj Jaguar E-Type ima i oznaku Zero u nazivu, jer je riječ o automobilu koji je prerađen kako bi imao električni pogon. Na toj preradi automobila iz 1968. godine radila je i tvrtka Rimac Automobili, čime se Mate Rimac pohvalio na Facebooku. Preradom Jaguara nastao je zasigurno jedan od najljepših električnih automobila na svijetu.

Princ Harry i Meghan Markle u Jaguaru s RImčevim baterijama | Author: Charlie Magee foto: Charlie Magee

Brži i lakši od originala, E-Type Zero je dobio električni pogon s 220 kW snage. To mu omogućava da do 100 km/h ubrza za samo 5,5 sekundi. Iz Rimac Automobila kratko su rekli kako im ugovor brani da govore što su sve radili na ovom automobilu, a čak se i u početku tajilo da su oni radili na Jaguaru. No, Mike Goodbun iz Jaguara u intervjuu je krajem prošle godine rekao kako je ova prerada spojila najbolje od njihovog iskustva s klasičnim automobilima i Rimčeva iskustva s električnim sustavima. 

Princ Harry i Meghan Markle u Jaguaru s RImčevim baterijama | Author: Charlie Magee foto: Charlie Magee

U Rimac Automobilima su razvili bateriju koja je otprilike jednakih dimenzija i težine kao i originalni motor. Sam elektromotor smjestili su iza baterije, na mjesto gdje se u E-Typeu standardno nalazila mjenjačka kutija. Takav je auto 46 kilograma lakši, a ima i solidan doseg - 270 kilometara. 

Ako se potencijalnom vlasniku neke buduće prerade ipak više sviđa zvuk klasičnoga motora, može ga ponovno ugraditi, jer prerada nije nepovratna. Naime, zbog prerade uopće nisu mijenjali karoseriju. Osim motora i baterije, auto je dobio i nove digitalne instrumente, dodirni ekran i LED svjetla, no sve je dizajnirano u stilu originala. 

Top 5 malih gradskih automobila POPIS Ovo je TOP 5 najpraktičnijih gradskih automobila

Taj Jaguar je neko vrijeme bio i u Hrvatskoj kako bi na njemu radili inženjeri, a posao nije bio ograničen samo na motor i bateriju, već i druge sustave. Inače, iz Jaguara su rekli kako je cilj kompanije bio da ovom preradom slavnoga klasika pokažu kako oldtimeri mogu biti spremni i za budućnost te su njime htjeli ispitati kako reagiraju potencijalni kupci. 

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.