Početna Novosti 43 pregleda

Lexus je napravio sportski RZ s 426 KS, no za sada ne stiže nama

FOTO: Lexus

Posebnu pažnju privlači unutrašnjost. Lexus ovdje inzistira na upravljaču u obliku jarma, povezanim sa steer-by-wire sustavom

Lexus u Japanu je predstavio najupečatljiviju i najsnažniju verziju svojeg električnog SUV-a, novi Lexus RZ 600e F Sport Performance. Riječ je o izvedbi koja vizualno i tehnički jasno odskače od ostatka ponude, no s jednom važnom napomenom, trenutačno je rezervirana isključivo za domaće japansko tržište.

Author: Lexus foto: Lexus

Nova verzija spaja agresivni karbonski bodykit ranije ograničene serije RZ 450e F Sport s ozbiljnim mehaničkim nadogradnjama. Inspiracija dolazi iz RZ Sport Concepta iz 2023. godine, a rezultat je SUV s otvorom na poklopcu motora, izraženim spliterom, proširenim blatobranima, aerodinamičkim pragovima, masivnim difuzorom i dvodijelnim stražnjim krilom koje, barem prema Lexusu, nije samo estetski dodatak.

Author: Lexus foto: Lexus

Ispod karoserije stvari postaju još zanimljivije. Dva elektromotora sada razvijaju 426 KS, čime je RZ 600e najsnažniji serijski RZ dosad. Ubrzanje do 100 km/h traje 4,4 sekunde, a energiju osigurava baterija kapaciteta 77 kWh, dovoljna za do 525 km dosega prema japanskom ciklusu testiranja. Ovjes je spušten za 20 mm, a serijski dolaze 21-inčni Enkei naplatci i snažniji kočioni sustav s šestklipnim aluminijskim čeljustima sprijeda.

Author: Lexus foto: Lexus

Posebnu pažnju privlači unutrašnjost. Lexus ovdje inzistira na upravljaču u obliku jarma, povezanim sa steer-by-wire sustavom, uz funkciju "Interactive Manual Drive" koja simulira promjene stupnjeva prijenosa. Sportska sjedala presvučena su umjetnom brušenom kožom, uz plave detalje koji su zaštitni znak F Sport Performance izvedbe.

Author: Lexus foto: Lexus

Prodaja u Japanu počinje 2. ožujka 2026. godine, po cijeni od oko 70.000 eura (preračunato). Serija nije ograničena, ali zasad nema potvrde hoće li ovaj najoštriji RZ ikada stići u Europu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.