Posebnu pažnju privlači unutrašnjost. Lexus ovdje inzistira na upravljaču u obliku jarma, povezanim sa steer-by-wire sustavom
Lexus u Japanu je predstavio najupečatljiviju i najsnažniju verziju svojeg električnog SUV-a, novi Lexus RZ 600e F Sport Performance. Riječ je o izvedbi koja vizualno i tehnički jasno odskače od ostatka ponude, no s jednom važnom napomenom, trenutačno je rezervirana isključivo za domaće japansko tržište.
Nova verzija spaja agresivni karbonski bodykit ranije ograničene serije RZ 450e F Sport s ozbiljnim mehaničkim nadogradnjama. Inspiracija dolazi iz RZ Sport Concepta iz 2023. godine, a rezultat je SUV s otvorom na poklopcu motora, izraženim spliterom, proširenim blatobranima, aerodinamičkim pragovima, masivnim difuzorom i dvodijelnim stražnjim krilom koje, barem prema Lexusu, nije samo estetski dodatak.
Ispod karoserije stvari postaju još zanimljivije. Dva elektromotora sada razvijaju 426 KS, čime je RZ 600e najsnažniji serijski RZ dosad. Ubrzanje do 100 km/h traje 4,4 sekunde, a energiju osigurava baterija kapaciteta 77 kWh, dovoljna za do 525 km dosega prema japanskom ciklusu testiranja. Ovjes je spušten za 20 mm, a serijski dolaze 21-inčni Enkei naplatci i snažniji kočioni sustav s šestklipnim aluminijskim čeljustima sprijeda.
Posebnu pažnju privlači unutrašnjost. Lexus ovdje inzistira na upravljaču u obliku jarma, povezanim sa steer-by-wire sustavom, uz funkciju "Interactive Manual Drive" koja simulira promjene stupnjeva prijenosa. Sportska sjedala presvučena su umjetnom brušenom kožom, uz plave detalje koji su zaštitni znak F Sport Performance izvedbe.
Prodaja u Japanu počinje 2. ožujka 2026. godine, po cijeni od oko 70.000 eura (preračunato). Serija nije ograničena, ali zasad nema potvrde hoće li ovaj najoštriji RZ ikada stići u Europu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.