Ovo je povijesni uspjeh za najmlađi premium brend, koji je ‘pomeo’ konkurenciju i dokazao se kao najbolji
JD Power, tvrtka za istraživanje globalnoga marketinga, provela je istraživanje prema kojemu su Genesisovi automobili ne samo najkvalitetniji, već i najpoželjniji. Nakon što je nedavno dominirao rezultatima ispitivanja inicijalne kvalitete, Genesis je ispred Porschea i kada je riječ o privlačnosti brenda i to prvi put otkad se provodi ovo istraživanje.
Vlasnici diljem svjeta sami ocjenjuju svoje zadovoljstvo kroz 77 značajki automobila i dodjeljuju maksimalno do 1000 bodova. Među njima je Genesis najbolji, s 884 boda, što je 15 bodova više nego prošle godine, kada je prvi put ocjenjivan.
Naime, Genesis je odnedavno prisutan kao korejski luksuzni brend, u sastavu Hyundaija i Kije, a ovo istraživanje je dokaz kako brend radi kvalitetno, osluškuje mišljenje svojih korisnika te u najkraćemu roku unaprjeđuje sve što mu se sugerira.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.